Avatar billede japping Nybegynder
08. januar 2008 - 09:20 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

vb.net version ?

Jeg overvejer at udvide mit webhotel hos i123.dk til .NET hjemmesider. .123.dk oplyser at de "kun" kører version 1.1, men jeg mener MS er nået til version 3.5.

Er version 1.1 ikke gammel ?
Hvad betyder denne  forskel for min programmering ?
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
08. januar 2008 - 09:29 #1
Du skal ikke lade dig nøje med mindre end .NET 2.0 - med ASP.NET har du så fx mulighed for Masterpages, hvilket er tåbeligt ikke at benytte sig af fra starten.
Avatar billede japping Nybegynder
08. januar 2008 - 09:44 #2
Tak for info. Jeg har netop hørt fra anden udbyder at rimeligt krav er min. 2.0.

læg et svar.
Avatar billede nielle Nybegynder
08. januar 2008 - 09:45 #3
Version 3.5 er kun lige kommet, og i lang tid endnu vil der være mange hoteller som sikkert kun understøtter 2.0.

Enig i at 1.1 ikke er noget at gå efter.

Den har nok ikke den store forskel. Der er godt nok kommet en del nye kontroller med 3.5, men det er næppe noget du ville kaste dig over med det samme alligevel.
Avatar billede japping Nybegynder
18. januar 2008 - 09:05 #4
erik - læg et svar
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
18. januar 2008 - 10:27 #5
Jeg samler slet ikke på point, tak.
Avatar billede japping Nybegynder
21. februar 2008 - 09:44 #6
Ok, så tager jeg dem selv.