Avatar billede japping Nybegynder
05. januar 2008 - 19:29 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Gratis graf objekt til vb.net

Jeg har ikke haft held med at finde et gratis graf objekt til vb.net, som kan tegne en XY-graf ud fra en række data.

Opgaven er derfor at finde et/nogle link til gratis graf-objekter der kan tegne grafer.
Avatar billede arne_v Ekspert
05. januar 2008 - 19:34 #1
Avatar billede japping Nybegynder
05. januar 2008 - 20:40 #2
det ser lovende ud, tak for det.

læg et svar.
Avatar billede japping Nybegynder
05. januar 2008 - 20:52 #3
Nu har jeg jo ikke prøvet at indsætte objskter i vb før, derfor har jeg oprettet dette spørgsmål: http://www.eksperten.dk/spm/813166
Avatar billede arne_v Ekspert
05. januar 2008 - 20:55 #4
svar
Avatar billede arne_v Ekspert
05. januar 2008 - 20:57 #5
Jeg har aldrig brugt .NET udgaven, men jeg har brugt Java udgaven.

Kig lidt på eksemplerne både output og kode.