Avatar billede whels Nybegynder
24. november 2007 - 13:40 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke oprette trådløs forbindelse i Vista

Jeg har en bærbar med Vista Home Premium og en med XP sp2.
XP får fint forbindelse til det trådløse accesspoint men Vistaen kan ikke oprette forbindelse.

Jeg jeg har prøvet at slå sikkerheden fra med samme resultat...
Jeg kan se at der er lignende spørgsmål herinde, men uden løsning.

Er der nogen som kan komme med et løsningforslag?
Avatar billede nopper Praktikant
24. november 2007 - 16:05 #1
Kan du beskrive dit problem lidt nærmere?.
Avatar billede whels Nybegynder
25. november 2007 - 15:23 #2
Den kommer viser det trådløse net med fuld signal og viser at det er sikkerhedsaktiveret. Når jeg markerer det og trykker "Opret forbindelse" kommer den og fortæller "Windows kunne ikke oprette forbindelse".
Her kan jeg vælge Diagnosticer problemet eller opret forbindelse til andet netværk.

Hvis jeg Diagnosticere fortæller den at den ikke kunne oprette forbindelse at ukendt årsag.

Jeg har prøvet 2 forskellige AP'er med samme resultat.
Avatar billede nopper Praktikant
25. november 2007 - 19:41 #3
Du har vel ikke Tdc,s trådløse router?.
Avatar billede whels Nybegynder
25. november 2007 - 21:02 #4
Nej, det er en D-link G700AP og foran er det en kabelrouter fra Zyxel Prestige 900
Avatar billede whels Nybegynder
03. december 2007 - 09:01 #5
Der var sat en fast IP på det trådløse netkort, som lå uden for området.