Avatar billede hugo321 Praktikant
18. september 2007 - 19:17 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Webhotel til 2 domain navne

Hey jeg har 2 hjemmesider www.eksempel1.dk % www.ekselpel2.net

Det jeg søger ved en domain master er en der kan tilbyde at flette de 2 hjemmeside sammen på en server så at hvis man smider 1 en fil op lad os sige 1.zip på EN ftp server så kan man hente den ved at indtaste adressen  www.eksempel1.dk/1.zip så kan den også hente på www.eksempel2.net

kan det lade sig gøre og hvem skal jeg vælge?
Avatar billede bacardil Nybegynder
18. september 2007 - 19:25 #1
Det kan alle tilbyde, det er en simpel opsætning på både windows og linux. Faktisk vil jeg sige at alle bør lave det på denne måde.

Men hvad du skal vælge. Det kommer an på hvad du mere søger

Lowhost:
www.gigahost.dk
www.svagenet.dk
www.one.com
www.web10.dk

Prof. og dyrer:
www.acomma.com
www.scannet.dk
www.dandoamin.dk

Gigahost tilbyder det du omtaler og de er billige, jeg vil dog anbefale dog at styre DNSen selv, så fungere det i hvert fald fint hos dem, men deres support er ikke så hurtig.
Avatar billede bacardil Nybegynder
18. september 2007 - 19:26 #2
Avatar billede bacardil Nybegynder
18. september 2007 - 19:30 #3
Faktisk så laver gigahost et selvstændigt domain i det tilfælde, så de er nok en dårlig løsning.

Men ved at i hvert fald acomma, scannet og dandomain tilbyder det :)
Avatar billede bacardil Nybegynder
18. september 2007 - 19:31 #4
www.needhost.dk de skulle også tilbyde den løsning
Avatar billede leif Seniormester
18. september 2007 - 20:02 #5
www.Web2U.dk kan også tilbyde sådan en løsning
Avatar billede hartnet.dk Nybegynder
18. september 2007 - 23:15 #6
www.sydjyskweb.dk kan også tilbyde det...
Her får du adgang via Plesk, hvor du kan styre hele webhotellet...
Avatar billede bacardil Nybegynder
18. september 2007 - 23:22 #7
Så kommer alle udbyderne på banen :)
Avatar billede hartnet.dk Nybegynder
19. september 2007 - 10:22 #8
Hvor meget plads har du brug for ?
Avatar billede hugo321 Praktikant
19. september 2007 - 18:22 #9
1000 tak for hjælpen alle sammen vil i ikke være venlig af lave et svar resten :) så i også kan få noget point...