Avatar billede KongKurs Juniormester
15. september 2007 - 04:45 Der er 16 kommentarer og
2 løsninger

Gode hosts til auktionssite??

Hejsa,

Er der nogen som kan anbefale en en god host(asp.net) til et auktionssite?

Tak.

Mvh

Frederk
www.veryhot.dk
Avatar billede bacardil Nybegynder
15. september 2007 - 08:54 #1
www.scannet.dk
www.dandomain.dk
www.acomma.com
www.device.dk

De er udemærket. Men når I bliver store eller større, er det måske værd at overveje en server, det kan man få samme steder eller www.uk2.net
Avatar billede keysersoze Guru
15. september 2007 - 09:56 #2
www.netsite.dk - foruden de almindelig ting som selve hosting-delen får du også et PLESK kontrol center med hvorfra du bla kan styre egne fejlsider, schedulering osv.
Avatar billede hartnet.dk Nybegynder
15. september 2007 - 11:56 #3
www.sydjyskweb.dk (mig selv)
Du får adgang til Plesk, lige som netsite... skriv hvad du har brug får
Avatar billede it-dk Nybegynder
15. september 2007 - 12:40 #4
Prøv evt at se på www.intergate.dk
Bruger dem selv og er yderst tilfreds samt jeg bruger også www.unitspeed.dk men er i den lidt dyre ende.
Du kan evt søge information på www.hostindex.dk og www.findwebhotel.dk
Avatar billede KongKurs Juniormester
15. september 2007 - 14:27 #5
Tusind tak for jeres svar, tror jeg har fundet det jeg skal bruge!

Er der nogen af jer andre som vil have lidt af points?

Mvh

Frederik
www.veryhot.dk
Avatar billede it-dk Nybegynder
15. september 2007 - 16:13 #6
Må man spørge hvem du valgte?
Avatar billede bacardil Nybegynder
15. september 2007 - 16:27 #7
Smider et svar :)
Avatar billede KongKurs Juniormester
15. september 2007 - 17:23 #8
Ja selvfølgelig :)

Jeg er meget interesseret i www.acomma.com & www.uk2.net + www.hostindex.dk og www.findwebhotel.dk er fede - takker alle!

Mvh

Frederik
www.veryhot.dk
Avatar billede it-dk Nybegynder
16. september 2007 - 10:43 #9
Det var godt vi kunne være til hjælp.
Avatar billede KongKurs Juniormester
16. september 2007 - 21:20 #10
Lige et tillægsspørgsmål. Er det videre smart at hoste en side i UK hvis den primært er fokuseret på det danske marked?
Avatar billede bacardil Nybegynder
16. september 2007 - 22:00 #11
Som udgangspunkt er det ikke noget du ellet brugerne vil blive generet af.
Avatar billede KongKurs Juniormester
16. september 2007 - 22:24 #12
Okay, havde nemlig læst at det ville være uklogt hvis serveren fx. stod i USA!?
Avatar billede bacardil Nybegynder
16. september 2007 - 22:39 #13
Af hvilken grund?
Avatar billede KongKurs Juniormester
16. september 2007 - 22:51 #14
distancen... responstider mv. blivere højere!?
Avatar billede bacardil Nybegynder
16. september 2007 - 23:06 #15
Svartiden er naturligvis lavere i dk end i eks. england. Men tvivler på at det vil genere brugerne på eks. et auktionsie.

Det ville være noget andet, hvis det var eks. en spilerver
Avatar billede it-dk Nybegynder
16. september 2007 - 23:15 #16
Svar tiderne (f.eks. USA) afhænger ligeledes meget af hvilke internet forbindelser udbyderen bruger samt hvilke routing aftaler der er mellem dem, internet leverandøren samt hans samarbejdspartner.
Avatar billede bacardil Nybegynder
16. september 2007 - 23:52 #17
Det er vist sjældent man finder udbydere med små forbindelser i USA, tyskland, england m.v.
Avatar billede KongKurs Juniormester
17. september 2007 - 00:46 #18
tak igen igen :)