Avatar billede thomaxz Nybegynder
31. august 2007 - 15:06 Der er 14 kommentarer og
2 løsninger

Host der tillader små vidoer

Hej jeg leder efter en billig host der tillader at dere hoste udrag af produktion, dvs. små vidoeklip, jeg skal også kunne bruge et domain og det må gerne understøtte php og mysql.
Avatar billede olebole Juniormester
31. august 2007 - 15:10 #1
<ole>

www.servage.net

/mvh
</bole>
Avatar billede bacardil Nybegynder
31. august 2007 - 15:12 #2
Som dugangspunkt så vil de nok ikke finde ud af, at du har nogen liggende. Hvis altså du ikke bruger helt vildt meget trafik, så vil man jo automatisk som host sætte en undersøgelse i gang.

Men ellers kender jeg en der have video liggende hos både one.com og web10, men vil dog ikke selv anbefale web10, da jeg mener at de generelt har mange fejl på deres udstyr.

Men ellers skal du bare lede i udlandet eks. hos uk2.net, der er det ikke så meget det der ligger, men trafikken der tæller.
Avatar billede thomaxz Nybegynder
31. august 2007 - 16:19 #3
Tak, for svarene.
Avatar billede it-dk Nybegynder
31. august 2007 - 18:19 #4
Du kan prøve at se på www.unitspeed.dk (ikke helt billige men du kan afvikle film) og www.intergate.dk (billige - de tillader nok filer, musik, film osv hvis det er virksomheder og i begrænset mængde). Jeg bruger selv begge hosts til mine domæner.
Avatar billede thomaxz Nybegynder
31. august 2007 - 20:41 #5
it-dk > er det bare mig eller ligner de to sider hinanden, og i.flg. http://cvr.dk/Site/Forms/PublicService/DisplayCompany.aspx?cvrnr=26589932
ophørte unitspeed med at eksistere d. 31.03.2004.

de ligger i hvertfald på samme addresse.
Avatar billede bacardil Nybegynder
31. august 2007 - 21:27 #6
Det virker da ikke helt lovligt/troværdigt.
Avatar billede bacardil Nybegynder
31. august 2007 - 21:30 #7
intergate ser slet ikke ud til at firmaet hedder noget i den retning og ingen binavne. Hjemmesiden siger InterGate og CVR siger WORLD INTERNATIONAL TRADING V/PETER BLOM LARSEN. Det andet er ophørt.. Hmm :D
Avatar billede it-dk Nybegynder
01. september 2007 - 09:20 #8
Det har jeg ikke engang set. Nu kender jeg lidt til virksomhedsregister pga af mit job og der behøver ikke være nogle problemer. Intergate kan være en del af world international trading som bacardil siger hvis det er dem som står for det selv om du ikke kan se det som binavn. Hvis en virksomhed har flere selv skaber vil et selskab få et cvr de andre vil få et se-nummer. Man kan desværre ikke online tjekke se-nummere. Med unitspeed kan det være det var ejet af andre / flere personer derfor fik det deres ejen cvr (helt lovligt i følge loven). Hvis en anden overtager det vil det så få et se-nummer.
Avatar billede it-dk Nybegynder
01. september 2007 - 09:21 #9
Jeg må sige at jeg har været hos begge i flere år uden problemer.
Avatar billede it-dk Nybegynder
01. september 2007 - 09:33 #10
Jeg har ligge tjekke virksomheder og hvis i kikker på http://www.intergate.dk/content/kontakt/index.htm så står der både et cvr og se nummer.
Kikker man på http://www.unitspeed.dk/kontakt/omos.htm kan man se at unitspeed er en del af W.I.T - Group (www.wit-group.com) og de har bl.a. world international trading.
Jeg ser intet mystisk i dette.
Prøv evt at skriv til dem og se hvad de siger. Jeg tror ikke de snyder for så siger mine erfaringer mig at de ikke ville oplyse så mange ting.
Avatar billede bacardil Nybegynder
01. september 2007 - 11:21 #11
Omkring Intergate.dk -> Ja, der står CVR nummer, men det ejes af et helt andet firma. Altså de hedder WORLD INTERNATIONAL TRADING, men kalder sig intergate uden at registrer et firmanavn, men de skriver vel Intergate og ikke WORLD INTERNATIONAL TRADING på deres faktura. De lugter lidt hvis jeg skal være ærlig.

Omkring unitspeed.dk og alle de andre virksomheder. Jeg ville nu alligevel være betænkelig ved at købe ind hos en virksomhed som har såmange navne uden, at de faktisk er registreret som virksomhedsnavne.

Men hvis du vil handle så dem er det da fint.
Avatar billede it-dk Nybegynder
01. september 2007 - 13:58 #12
Bacardil -> Intergate kan være en del af world international trading men kan ikke have et cvr nummer. Derfor har virksomheder et se-nummer. Men man kan ikke slå se-nummere op som cvr (dette skyldes det offentlige). Du kan nok tjekke se-nummeret ved at kontakte skat. Der behøver ikke være noget forkert i den måde de gør det. For tjekkes f.eks. se-nummeret så vil det sikkert være navnet intergate som oplyses da det er dem som har se-nummeret.

Unitspeed er registeret hvilket jeg kan se på mine regninger. Der er intet problem efter min mening og erhvervserfaringer. Unitspeed har lavet ændringer men har eksisteret siden 2002.

Men menig i at det er op til folk om man vil handle med dem. Jeg har ikke har nogle problemer i de mange år jeg har været kunde hos dem. Men ellers kan man jo ringe og tale med dem - så kan man se hvilken "undskyldning" de kommer med :)
Avatar billede it-dk Nybegynder
01. september 2007 - 14:06 #13
Glemte lige at sige at du / i kan prøve at tjekke på skat system:
https://www.tastselv.skat.dk/TSL/Indberetning.asp?oid=60390&eid=60310#resPos
Hvis virksomheden står her er virksomheden ikke ophørt.
Avatar billede thomaxz Nybegynder
13. september 2009 - 18:46 #14
Takker lukke snartm læg nogle svar hvis vil have point.
Avatar billede bacardil Nybegynder
13. september 2009 - 19:26 #15
svar
Avatar billede it-dk Nybegynder
14. september 2009 - 09:17 #16
Svar