Avatar billede mulemule Nybegynder
26. august 2007 - 18:24 Der er 3 kommentarer

Backorder domain .

Hej.

Er der nogen der kender et godt domain back order sted.

Der er en kineser som engang har købt et af "mine" domæner da jeg glemte at betale og nu det vist ved at løbe ud igen.

Jeg vil gerne betale f.eks. 20 dollar for det, men jeg kan ikke genneskue markedet, er bekymret for at blive snydt på en eller anden måde af back order firmaet ?

(snydt = f.esk. at de trækker penge på mit kort uden at jeg får domænet, eller at de pludselig har købt det men vil have et "bud", jeg aner ikke hvordan det virker).

Er der nogen der kender nogen gode firmaer ? Som ikke er dyre og som er enkle.

Mvh
Avatar billede hartnet.dk Nybegynder
26. august 2007 - 18:35 #1
Avatar billede mulemule Nybegynder
26. august 2007 - 23:55 #2
De har da ikke "backorder" har de ?
Avatar billede bacardil Nybegynder
27. august 2007 - 20:13 #3
https://www.godaddy.com/gdshop/Domain_Alert/Landing.asp?isc=goodap001

http://www.unpicked.com/domain/back-order-domain-name.asp

Ved at vælge de "større" bliver du nok ikke snydt på den måde, men INGEN garantere dig at du får domænet, det er jo automatisk og måske når de det måske ikke.

Men du skal betale alligevel da det er en service som eks. DK Hostmaster´s venteliste du køber dig ind på.

Du kan så købe dig ind på flere og måske øge chancen. Det er dyrt ikke at forny.