Avatar billede groyk Novice
16. august 2007 - 07:50 Der er 1 løsning

Applikation må kun åbnes ti gange

Hej Experter

Hvordan laver jeg så min applikation kun kan benyttes 15 gange? hvorefter der kræves registrering.

Det jeg er mest i tvivl om er hvor jeg skal gemme den tæller der indeholder det antal gange applikationen har været åben.

Hvis jeg laver en extern fil til det, kan den jo bare udskiftes efter behag.

Vedr. registreringskode forventer jeg at bruge motherboard og cpu info til at generere en kode.

Håber der er en der kan hjælpe mig på vej.
Avatar billede ffsoft Praktikant
16. august 2007 - 15:27 #1
Du kan lade programmet lave en mappe i c:\windows som du giver
et kryptisk navn f. eks: $NtUninstallKB087742$

Første gang programmet køres omdøber du til $NtUninstallKB187742$

Det er ikke nogen 100% sikker metode

eller du kan skrive krypteret i registreringsdatabasen, men med det rigtige
værktøj er det intet problem at finde og rette tilbage.

eller prøv denne:

http://www.sharewareconnection.com/professional-licence-manager.htm