Avatar billede okidoky Nybegynder
08. august 2007 - 10:50 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Script ban a website

Hej hvordan laver jeg et script der kan banne f.eks. mitdomæne.dk, det skal være til mit lille program??
Avatar billede thesurfer Nybegynder
08. august 2007 - 12:19 #1
Hvad mener du med, at dit program skal banne et domæne.dk ?
Avatar billede okidoky Nybegynder
08. august 2007 - 13:43 #2
jeg vil lave et lille pro, når jeg installere den på min pc så skal den ikke tillade mig at se f.eks. domæne.dk
Avatar billede thesurfer Nybegynder
08. august 2007 - 21:13 #3
Hmmm.. det er vist temmeligt svært at lave..

Du skal hook'e dig op, som var du en firewall..

Du skal lytte på port 80, og så skal du sørge for, at man ikke kan nå internettet via en anden port..

Jeg kan se at du kalder det for et "script".. det, og dine oprettede spørgmål, får mig til at tro, at du er ny inden for programmering VB.NET.. så jeg vil tro, at det er for svært for dig..

Angående dine oprettede spørgsmål:
Lige nu har du ialt 55 åbne spørgsmål:

http://www.eksperten.dk/list.phtml?sort=&order=DESC&status_1=on&status_2=on&spm_creator=okidoky&spm_part=&spm_answer=&find=&engine=exp

Kig venligst samtlige spørgsmål igennem, og se om folk har brug for oplysninger fra dig..
Måske er de kommet med forslag eller spørgsmål, og mangler feedback fra dig.
Avatar billede okidoky Nybegynder
30. september 2007 - 18:50 #4
w