Avatar billede mikkelk Nybegynder
08. juli 2007 - 00:46 Der er 9 kommentarer

Dedikeret server

Jeg skal bruge en dedikeret windows-server med tilhørende min. 50GB trafik - er der nogen der kan komme med et bud på hvor man får det til en rimelig penge?
Avatar billede nickti92 Nybegynder
08. juli 2007 - 01:42 #1
Som jeg har skrevet før så prøv og kig på www.hcnord.dk det er der jeg er hostet og er godt tilfreds med prisen samt udstyret jeg har lejet.

-Martin
Avatar billede ttopholm Nybegynder
08. juli 2007 - 07:19 #2
Jeg kan godt hjælpe dig, men jeg skal vide lidt mere om dine krav.

Skal den være hostet i DK?
De 50 GB, er det blandet trafik eller kun dansk?
Hvor kraftig skal maskinen være?
Administrere du selv maskinen?
Skal der være backup-løsning med til den?

Du kan evt. fange mig på tt@device.dk
Avatar billede mikkelk Nybegynder
08. juli 2007 - 12:46 #3
Den skal ikke nødvendigvis være hostet i DK.
De 50GB er blandet trafik(men nok mest DK).
Maskinen behøver ikke at være specielt kraftig - skal køre som webserver, med noget database på(betyder også at det skal være windows2003 standard og ikke web-edition).
Jeg vil selv kunne administrere maskinen.
Der skal gerne være mulighed for at købe backup-løsning til.
Avatar billede it-dk Nybegynder
08. juli 2007 - 13:18 #4
Jeg bruger selv www.unitspeed.dk og www.intergate.dk til mine domæner. Jeg ved at unitspeed.dk har dedikeret servere.
Avatar billede bacardil Nybegynder
12. juli 2007 - 21:55 #5
Device.dk kan anbefales - Men ellers er der også uk2.net som tilbyder 5 min support 24x7 for et lille bitte tillæg.
Avatar billede mikkelk Nybegynder
09. december 2007 - 20:26 #6
Tak for jeres fornuftige bud. Endte med plushost.dk.
Avatar billede mikkelk Nybegynder
09. december 2007 - 20:26 #7
Smid svar, så får i point.
Avatar billede it-dk Nybegynder
09. december 2007 - 21:49 #8
Nu var jeg ikke til den store hjælp.
Avatar billede bacardil Nybegynder
09. december 2007 - 21:57 #9
Ingen point hertil :)