Avatar billede mikkelk Nybegynder
02. juli 2007 - 10:21 Der er 14 kommentarer og
2 løsninger

Webhotel (ikke surftown)

Hej alle

Jeg har netop flyttet endnu et webhotel til surftown efter gode erfaringer, men denne gang går det alt andet end godt. Deres server sletter alle sessions konstant og alt kører langsomt. Hvad værre er så sylter de deres kunder fuldstændigt. Problemet har stået på i 4 dage og man får ikke længere svar fra dem når man spørger til hvad der sker. Ergo bliver jeg nødt til hurtigt at finde et nyt webhotel.

Så er der nogen der har et godt bud på et nyt webhotel?
Kravene er:
ASP, Image-komponent(ASPImage eller ASPJPEG el. lignende) samt uploadkomponent, ASP.NET 2.0, MSSQL database(evt. blot MySQL), høj stabilitet og meget gerne mulighed for flere domæner på samme hotel.

Håber i kan hjælpe mig.
Avatar billede ravsted-dk Nybegynder
02. juli 2007 - 10:49 #1
Der er jo www.unoeuro.com

Som har god service og god support.
Avatar billede mikkelk Nybegynder
02. juli 2007 - 12:01 #2
Ja, men de giver desværre ikke mulighed for at tilkøbe mere plads end max 500MB
Avatar billede ravsted-dk Nybegynder
02. juli 2007 - 12:53 #3
Hvor meget plads skal du bruge
Avatar billede mikkelk Nybegynder
02. juli 2007 - 12:55 #4
Tja, lige nu ligger vi nok under de 500 MB, men vil ikke bestille et webhotel hvor jeg ikke har mulighed for at opgradere hvis(når) det bliver nødvendigt.
Avatar billede it-dk Nybegynder
02. juli 2007 - 13:26 #5
Prøv evt at se www.intergate.dk. Dem bruger jeg selv.
Avatar billede mikkelk Nybegynder
02. juli 2007 - 13:40 #6
it-dk: Kan man køre flere domæner på et webhotel hos intergate?
Avatar billede mikkelk Nybegynder
02. juli 2007 - 13:54 #7
ser iøvrigt ikke ud til at intergate har et image-komponent til ASP
Avatar billede it-dk Nybegynder
02. juli 2007 - 14:07 #8
Uuhhh det ved jeg faktisk ikke for jeg har seperate konti / webhoteller til mine domæner. Du bliver nok nød til at spørge dem ad.
Avatar billede ravsted-dk Nybegynder
02. juli 2007 - 14:17 #9
Desværre har jeg ikke ASP¨på min egen server, ellers kunne du sagtens have fået lov til at ligge der.

Men hvis jeg kan få ASP på min linux vil jer gerne gøre det for dig.
Avatar billede mikkelk Nybegynder
02. juli 2007 - 14:25 #10
ravsted-dk: Jeg er desværre ikke interesseret i at køre på en linux-server, da man ikke kan køre ASP.NET 2.0 med alle faciliteter. Ellers mange tak for tilbudet.
Avatar billede ravsted-dk Nybegynder
02. juli 2007 - 14:51 #11
Nej, men det kunne der jo komme
Avatar billede keysersoze Guru
02. juli 2007 - 18:39 #12
www.netsite.dk kører jeg flere ting på uden problemer - som en ekstra ting er der PLESK med hvilket virkelig er guld værd :)
Avatar billede mikkelk Nybegynder
04. juli 2007 - 20:38 #13
Tja...masser af gode forslag, men ikke noget rammer helt plet - men det må man jo nok leve med når man ikke har råd til selv at smække en server op...

I skal have tak for forslagene - smid blot et svar jer der ikke har gjort det.
Avatar billede it-dk Nybegynder
04. juli 2007 - 22:03 #14
Var der ingen du kunne bruge?
Avatar billede mikkelk Nybegynder
08. juli 2007 - 19:38 #15
Nej, tror måske lidt jeg satser på at samle flere ting på en dedikeret server istedet, hvis jeg kan finde det billigt nok...
Avatar billede it-dk Nybegynder
08. juli 2007 - 20:22 #16
Ja det kunne da være en mulighed. Du kan evt tale med www.unitspeed.dk og www.intergate.dk. Jeg bruger disse 2 udbydere til mine domæner. Ved unitspeed.dk har servere men mener intergate.dk kan levere server hvis man taler med dem. Jeg fik selv anbefalet intergate.dk af en ven som skulle bruge en server.