Avatar billede thetallman Nybegynder
30. maj 2007 - 22:05 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Sætte foto sammen til 4 pasfoto på 8,9 x 11,9cm til fremkaldelse

Jeg skal bruge Ialt 4 PasBilleder (3 af mig selv og 1 af en anden) i størrelsen 35 X 45 mm.

Jeg har taget billederne og skal nu have klippet de rigtige størrelser ud (det skal passe med at der fra hagespids til hårtop skal være mellem 30-36mm).

Herefter skal jeg have sat disse to nye billeder ind på et nyt i størrelsen 8,9 x 11,9 så jeg kan få det fremkaldt!

Jeg har aldrig arbejdet med billeder før, men buger ellers computer meget... jeg har downloadet GIMP men kan ikke rigtigt finde ud af det... Er der evt. andre free-ware programmer som kan benyttes?!
Avatar billede hcma Novice
31. maj 2007 - 00:25 #1
prøv PhotoFiltre  (gratis med dansk kursus manual)
http://www.villysonnichsen.dk/FotoFiltre.html
Avatar billede thetallman Nybegynder
31. maj 2007 - 17:05 #2
hej hcma!

bare smid et svar så får du pointene!:-) jeg har fået det til at virke med photoFiltre! fint lille program!!:-)
Avatar billede hcma Novice
31. maj 2007 - 18:26 #3
svar  :o)