Avatar billede hoejgaard Juniormester
27. maj 2007 - 13:12 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

søgning på webhotel

Hej.
Hvordan laver man en søgning på alt det der er uploadet på ens webhotel..???
Jeg mener søgning på et ord feks..
Avatar billede leif Seniormester
27. maj 2007 - 13:21 #1
Du vil have en Søgeboks på din side er det korrekt ?
Avatar billede leif Seniormester
27. maj 2007 - 13:29 #2
Hvordan ligger dine data ? I HTML filer eller i en database ?
Avatar billede old-faithful Praktikant
27. maj 2007 - 14:02 #3
Som leif siger, er det af betydning hvordan dine data ligger. Hvis de ligger som HTML og tekstsider mv. kan du prøve »Corzoogle«, en smart søgemaskine (i PHP) som ligger i en enkelt fil og søger i realtime (dvs. den ikke behøver at indeksere).

Download gratis her: http://corz.org/corzoogle/index.php

Indstillingerne til Corzoogle ændrer man, ved at ændre i selve filen med et tekstprogram som Notepad eller Wordpad.

// Old-Faithful™
Avatar billede hoejgaard Juniormester
29. maj 2007 - 00:00 #4
nej det er ikke via en webside, men en søgning direkte på de biblioteker der er uploadet til webhotellet indenfor mit domæne...