Avatar billede Slettet bruger
01. maj 2007 - 15:52 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Flytning af mailbox til anden serven

Hej.

Jeg har et webhotel som ligger på en PLESK linux web-hotel, som jer er ved at flytter til en PLESK Windows web-hotel, men er ramt ind i det problem at jeg har nogle mailbokse som indeholder en del mail, disse bliver brugt via webmail, hvor dan flytter jeg disse mail til det nye web-hotel? Jeg her POP3/IMAP adgang til mailboksene.

\Jonas
Avatar billede jarlskov Nybegynder
02. maj 2007 - 09:04 #1
Tag en IMAP-klient - f.eks. Thunderbird.
Lav en forbindelse til begge dine mailbokse på den nye og den gamle server.
Så flytter du bare dine mails fra den ene mappe til den anden.

Dette gøres for hver mailboks der skal flytte server, så forhåbentlig er det ikke for mange.
Avatar billede Slettet bruger
02. maj 2007 - 09:15 #2
Ja, det er ud til at virke prøvede bare med MS Outlook 2003 via IMAP og der kom alle heder-info ikke med til den nye mail-box, men det ser ud til at virke med Thunderdird