Avatar billede hoejgaard Juniormester
10. april 2007 - 02:31 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

webhotel til upload af video filer

Hej.
Jeg skal ha et domæne placeret på et webhotel, og der skal være plads til mange brugere på sitet af gangen, og der er mulighed for at brugerne på sitet kan uploade video klip.
Mit spørgsmål er så, hvad jeg skal bruge af webhotel ??
Avatar billede it-dk Nybegynder
10. april 2007 - 11:46 #1
Jeg tror personligt måske du vil få nogle problemer med udbyderne pga upload af mange data (ikke fordi der er nået forkert / ulovligt i det). Men at mange ikke tillader webhoteller til download af film, filer mv. Måske en dedikeret server var en løsning men den koster også lidt mere end et webhotel. På den måde har du fuld kontrol.
Avatar billede hoejgaard Juniormester
31. marts 2008 - 23:15 #2
læg et svar it-dk
Avatar billede it-dk Nybegynder
01. april 2008 - 05:52 #3
Kunne jeg hjælpe med dit spørgsmål?
Avatar billede hoejgaard Juniormester
01. april 2008 - 14:57 #4
ja, men venter lidt med en dedikeret server. Er det en server jeg selv skal ha stående eller er det en der fysisk er placeret hos en udbyder ?
Avatar billede it-dk Nybegynder
01. april 2008 - 15:59 #5
Ja det er så lige det. Der er fordele ved begge muligheder.