Avatar billede bramsing Nybegynder
25. marts 2007 - 21:18 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Godt mailhotel til store jpeg filer..

Da jeg i ny og næ har behov for at sende mange billeder af gangen (á 4 til 12 MB/stk.) leder jeg efter et godt mailhotel der ikke har de obligatoriske 10 MB begrænsning eller der omkring..

Kan I anbefale et (eller flere) ;-)
Avatar billede leif Seniormester
25. marts 2007 - 21:23 #1
Nu har du et problem, for det er ikke kun afsender som bestemmer hvor meget der kan sendes, men ligeledes den modtagende mailserver
Avatar billede bramsing Nybegynder
25. marts 2007 - 21:27 #2
Tja.. Tjo.. Det er selvfølgelig rigtigt nok og aligevel ikke i alle tilfælde (heriblandt firmaer)... Så kigger stadig efter muligheden ;-)
Avatar billede leif Seniormester
25. marts 2007 - 21:48 #3
Det er da stadig firmaet som så bestemmer hvor meget der må modtages. Der er så nogen virksomheder som sætter den til Unlimited og nogen vælger at begrænse, men fordi du kommer til at kunne maile 200mb eller lign. så er det ikke sikkert at modtageren får mailen
Avatar billede madeindk Nybegynder
25. marts 2007 - 21:49 #4
Kender du denne her side:
http://www.sendyourfiles.com
Avatar billede bramsing Nybegynder
26. marts 2007 - 08:50 #5
Leif... Vi er som sådan enige i den sag.. ;-)
Madeindk... Det ser rimeligt interessant ud.. :-)
Avatar billede madeindk Nybegynder
26. marts 2007 - 11:06 #6
Ok, svar.
Avatar billede madeindk Nybegynder
29. marts 2007 - 08:16 #7
Skal vi lukke?
Avatar billede bramsing Nybegynder
30. maj 2007 - 09:58 #8
Sorry... Havde glemt dette spørgsmål...