Avatar billede oomalkeoo Nybegynder
17. marts 2007 - 00:41 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

mysql ved one.com

nogle der ved om der et sted findes et externt link til one.com's databaser? har en server der gerne skulle tage backup af min database med noget crontab men det virker umugeligt! :(

håber nogle ved noget som måske kan hjælpe, skal på en måde have en backup taget hver nat klokken 00:00

på forhånd tak
Avatar billede boris Mester
17. marts 2007 - 01:54 #1
Jeg tvivler på, at du kan få adgang til databaserne på anden måde end ved hjælp af script.
Jeg ved til gengæld, at one.com kan finde på uden varsel at lukke en hjemmeside, hvis de synes, at dine scripts suger for meget vand, og det har den slags jo en tilbøjelighed til at gøre. Og når de lukker siden, er det umuligt at finde nogen, som ved, hvad de laver, så den kan blive genåbnet.
Det er en billig udbyder, men service kender de ikke til.

Jeg ved, at man kunne få adgang til MySQL udefra hos Tiscali, det er vist det der hedder Uni2 nu.
Avatar billede oomalkeoo Nybegynder
17. marts 2007 - 10:38 #2
vil prøve og kigge lidt mere rundt først, synes det er pænt belastende.. men har man andre valg end og lave et vandet script næsten? nej vel
Avatar billede boris Mester
17. marts 2007 - 13:41 #3
Du kan da spørge de forskellige udbyderes support, om de tillader adgang til MySQL udefra.
Avatar billede oomalkeoo Nybegynder
18. marts 2007 - 02:00 #4
ja, der var intet at gøre i den sag med b-one.. i må gerne svare så i kan få tak for hjælpen
Avatar billede boris Mester
18. marts 2007 - 02:13 #5
Det var da så lidt.
Held og lykke med det.