Avatar billede huset Praktikant
16. marts 2007 - 09:32 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Placering af spørgsmål om Eksperten

Hvis man nu kigger listen over de seneste 30 spørgsmål gennem under Eksperten kategorien, så er det rent faktisk kun 6 ud af 30 med relation til Eksperten kategorien.

Er jeg den eneste der har bemæket den øget vækst af fejlplaceret spørgsmål i denne kategori?

Bliver muligheden for at oprette spørgsmål i forkerte kategorier forbedret i kommende version ?
Avatar billede snowball Novice
16. marts 2007 - 09:52 #1
Jeg kender ikke noget til det nye design, men jeg undrer mig også jævnligt over hvorfor der er så mange fejlplacerede spørgsmål - ikke bare i Eksperten kategorierne, men generelt. Der er jo ellers en "fin" gul boks med en tekst (for det meste) der mere eller mindre beskriver hvad den pågældende kategori skal bruges til.

Men ellers så skulle vi i det mindste meget gerne få mulighed for at flytte spørgsmål til en anden kategori i den nye version.
Avatar billede hcma Novice
16. marts 2007 - 10:42 #2
synes også det bliver værre og værre. men det er vel et spørgsmål om venlig opdragelse og henvisning til de rigtige kategorier. folk opretter jo ikke spørgsmål i forkert kategori af ond vilje, men nok bare af uvidenhed eller "dovenskab" (læser ikke hvad der står i den gul/orange bjælpe)
Vi må så gøre dem opmærksom på fejlen og henvise til rette kategori. Går som regel helt uden problemer ;o)
Avatar billede huset Praktikant
21. marts 2007 - 11:48 #3
..