Avatar billede simplus Nybegynder
06. januar 2007 - 13:18 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Hoste mig selv

Jeg har hørt at det er muligt at hoste sig selv! Dvs. så man selv installere alle de features man vil have som asp, php, mysql, phpmyadmin osv. og man har så mange MB til rådighed som computeren har (eller deromkring). Det lyder jo perfekt, men nu er det sådan at jeg ikke ved hvordan det skal gøres. Så hvis en derude kan svare på mit spørgsmål vanker der point.
Avatar billede leif Seniormester
06. januar 2007 - 13:25 #1
Ja, men hvad skal du understøtte ?
Avatar billede leif Seniormester
06. januar 2007 - 13:25 #2
Vil du køre Linux eller Windows ? ASP eller PHP ? MsSQL eller MySQL ?
Avatar billede simplus Nybegynder
06. januar 2007 - 13:26 #3
Jeg vil køre Windows, PHP, MySQL, Phpmyadmin
Avatar billede leif Seniormester
06. januar 2007 - 13:30 #4
Avatar billede simplus Nybegynder
06. januar 2007 - 13:31 #5
Det bruger jeg i forvejen, vidste ikke helt at det var det. Det gør alt meget simplere, så langt så godt!

Jeg vil dog gerne have tilknyttet et domæne eller til min Wamp server, hvordan kan jeg gøre det?
Avatar billede kenp Novice
06. januar 2007 - 13:37 #6
så køber du et domænenavn hos gratisdns. hvis du ikke allerede har et du kan sende videre hjem til dig selv.
Avatar billede simplus Nybegynder
06. januar 2007 - 13:53 #7
Jamen hvordan kan man sende det videre til ens egen server?
Avatar billede leif Seniormester
06. januar 2007 - 13:54 #8
Fx. ved hjælp af http://www.gratisdns.dk/
Avatar billede simplus Nybegynder
06. januar 2007 - 14:04 #9
Ja, det tog mig lige lidt tid at finde det på deres hjemmeside, http://www.gratisdns.dk/howto/urlf/index.phtml

Læg venligst et svar.
Avatar billede simplus Nybegynder
09. januar 2007 - 16:42 #10
Kan jeg få et svar? :-)
Avatar billede leif Seniormester
09. januar 2007 - 17:35 #11
Svar
Avatar billede kenp Novice
09. januar 2007 - 17:42 #12
ikke nogle til mig.
Avatar billede simplus Nybegynder
09. januar 2007 - 18:00 #13
Tak for hjælpen begge to!