Avatar billede playr-dk Nybegynder
08. december 2006 - 11:57 Der er 7 kommentarer

Mailserver software til Windows 2003

Hej,

Jeg har i flere år kørt med Merak, men min licens er udløbet og jeg kigger lidt på forskellige mailservere.

Kunne godt tænkte mig at hører jeres erfaringer.

Jeg leder efter følgende features:
Webmail (behøver ikke være integreret)
AntiSpam
AntiVirus
Groupware (ikke livsnødvendigt)

Håber at hører fra jer.
Avatar billede niels_hansen Praktikant
08. december 2006 - 12:08 #1
kerio mail server http://www.kerio.com
Avatar billede niels_hansen Praktikant
08. december 2006 - 12:10 #2
har webmail, antispam, antivirus, kalender, nyeste version har også adgang for mobile enheder, outlook kan benyttes, integration med AD.
Avatar billede playr-dk Nybegynder
11. december 2006 - 09:37 #3
Hej Niels
Du skriver ikke rigtigt hvad dine erfaringer.
Jeg har godt set på Kerio, men hvad er dine erfaringer.
Altså har du prøvet andre servere og hvorfor er Kerio så bedre?

Det gælder også I andre :D
Avatar billede niels_hansen Praktikant
11. december 2006 - 09:42 #4
har brugt KMS i et par år nu, og er rigtig godt tilfreds, det eneste jeg kan savne lidt er en mere udvidet email filter funktion, hvor man kan angive flere krav for en mail er spam eller legit, men udover det, så har jeg intet negativt at sige om det, er nemt at tage backup af (er indbygget).

Men ellers spørg hvis der er specielle ting du gerne vil høre om, så skal jeg forsøge at svare ;)
Avatar billede playr-dk Nybegynder
12. december 2006 - 13:07 #5
Det er specielt antispam jeg har brug for og jeg synes det er dyrt, hvis skal abonnere på opdateringer :(

Nogen der kender til http://www.hmailserver.com/ ?
Avatar billede niels_hansen Praktikant
12. december 2006 - 13:11 #6
kerio kan godt køre med 3 parts antivirus programmer, så du er ikke låst fats til det der medfølger.
Avatar billede playr-dk Nybegynder
16. december 2006 - 16:51 #7
Der kommer vist ikke til den :(

Tak for hjælpen Niels :D