Avatar billede nyside Nybegynder
25. november 2006 - 17:34 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Uderliggende hjemmeside

Kan man have sin egen hjemmeside og som underliggende
have en anden med egen mappe der så bliver kaldt via et link
det er fordi en meget lille forening har forespurgt
om jeg kunne have dem som underliggende med egen forside/index
og hvor der så bliver linket videre til flere sider
Avatar billede Slettet bruger
25. november 2006 - 21:47 #1
Ja du kan oprette en undermappe på dit webhotel
f. eks. hedder dit www.domain.dk til den nye underliggende skriver du f. eks så bare www.domain.dk/sportsklub og i den er der så en indexfil der så sarter siden

Er det forstået ?
Avatar billede nyside Nybegynder
26. november 2006 - 23:30 #2
Tak det kan jeg bruge, men
hvad siger webhotellet til det
Avatar billede Slettet bruger
27. november 2006 - 00:17 #3
Derom kan jeg ikke tænke mig de har nogen indvendinger - du må da have så mange mapper liggende som du ønsker - Jeg kender da mange der bruger dette - f. eks. kan en skole godt have hver sin undermappe www.domain/9a - www.domain/9b - o.s.v. og på hver side have deres egen logind så ikke andre kan bruge deres side

Så det behøver du ikke at spørge om , det er en meget anvendt metode
Avatar billede nyside Nybegynder
27. november 2006 - 07:47 #4
OK
Smid et svar
Avatar billede Slettet bruger
27. november 2006 - 09:14 #5
Lige her
Avatar billede Slettet bruger
27. november 2006 - 17:39 #6
Tak for point