Avatar billede naedde Nybegynder
31. oktober 2006 - 09:29 Der er 3 kommentarer

pop-up i flash 8

Kære eksperter,
Jeg har en component som jeg har brugt i flash 5, hvor man kan sætte width og height for et html pop-up vindue i en knap/component i flash. Men den virker ikke når jeg eksporterer som flashplayer 8:( Og det er jeg nødt til pga. andre koder osv. på mit site.

componenten er under parameters sat til:
url: http://phz.widevision.dk/btx/blendshe/html.html
windowname: window1
winH: 500
winW: 700
tools: no
scroll: no
resize: no
menu: no
status: no
directory; no
location: no

Inde i componenten er der en knapp som er kodet sådan her:
on (release) {
    getURL("java script:window.open('" add url add "','" add winName add "','width=" add winW add ",height=" add winH add ",top='+((screen.height/2)-(" add winH/2 add "))+',left='+((screen.width/2)-(" add winW/2 add "))+',toolbar=" add tools add ",scrollbars=" add scroll add ",resizable=" add resize add ",menubar=" add menu add ",status=" add status add ",directories=" add directory add ",location=" add location add "'); void(0);");
}

Ovenstående virker når man eksporterer som flashplayer 7 - men ikke som flashlpayer 8... Findes der en tilsvarende component i flash 8 - hvad hedder den og hvordan bruges den?

På forhånd tusind tak for hjælpen!

:) Nædde
Avatar billede mat Nybegynder
31. oktober 2006 - 10:52 #1
Tester du kun lokalt? Prøv at uploade den.
Avatar billede naedde Nybegynder
01. november 2006 - 17:10 #2
Jeg har uploadet den - og det virker hvis jeg eksporterer som flashplayer 7 - men ikke som flashplayer 8...
Avatar billede naedde Nybegynder
02. november 2006 - 15:59 #3
Er der ik nogen der ved om der er en component i flash 8 (eller der virker når man eksporterer til flashplayer 8), hvor man kan skrive ovenstående ind under parameters?