Avatar billede bogidk Nybegynder
26. september 2006 - 15:24 Der er 4 kommentarer

Loginsystem MySQL (PHP) HJÆLP

Hej,

Jeg har lavet en orderform på en hjemmeside. Kan jeg genbruge denne kode, til at lave et "login"-system for nogle bestemte sider?

Jeg har prøvet på det, men når jeg vil logge ind, får jeg følgende fejlmelding: Access denied for user 'root'@'localhost' (using password: NO)

Jeg linker til samme database og tabel som jeg bruger til "orderform", som virker fint. Skal jeg virkelig lave en ny database og tabel, eller kan jeg linke til samme tabel som jeg bruger til min "orderform"? Skal jeg evt. ind og ændre noget i (phpMyAdmin 2.7.0-pl2) MySQL databasen?

Jeg er rimelig lost... :-(
Avatar billede sw_red_6 Nybegynder
26. september 2006 - 15:26 #1
den fejl tyder på at du ikke bruger de rigtige oplysninger til at logge ind
Avatar billede bogidk Nybegynder
28. september 2006 - 08:13 #2
Jeg har fundet ud af det, men tak for hjælpen :-)
Avatar billede sw_red_6 Nybegynder
28. september 2006 - 09:16 #3
hvad var der så galt?
Avatar billede bogidk Nybegynder
28. september 2006 - 09:31 #4
Jeg ringede ind til min host, som kiggede på det. Jeg brugte de rigtige oplysninger, men der var noget galt med Passwordet... Han rettede det til og jeg fik ikke en ordentlig forkalring på hvad han gjorde :-/