Avatar billede miniforvalter Nybegynder
14. september 2006 - 08:27 Der er 18 kommentarer

Banner/logo til side der har en blanding af poker og sportsspil

Hej,

Nå, men jeg vil gerne have en til at lave et banner/logo til vores hjemmeside: Bet4Poker.com

Der er nogle få krav:
- Der skal være noget fra et spil kort.
- evt. fodbold/sportsillustration
- Selve siden bliver formegentlig i noget med grå og grøn
- Størrelsen skal være 800 x ?
- Gerne også et mindre som man kan bruge til bannerudveksling

På forhånd tak :)

Vinder modtager 2 stk. billetter til fodboldkampen Brøndby-Aab
Avatar billede helle100 Nybegynder
15. september 2006 - 15:19 #1
Avatar billede miniforvalter Nybegynder
18. september 2006 - 09:06 #2
Hej Helle100

først tak for budene!

det første syntes vi ser alt for discountagtigt ud, nr. 2 er bedre, men det
illustrere ikke rigtigt at det også er en side med sportsspil/bookmaking. Skrifttypen
mener vi ikke rigtig matcher det image vor side skal have. Det skal have et mere proffessionel look.

Skulle du evt. have andre bud på baggrund af dette hører vi gerne fra dig igen.

P.S. det bedste bud pt. er et hvor baggrund er græsset på en fodboldbane hvorpå der ligger en fodbold hvorpå der står Bet4Poker - til grafikeren bag dette forslag har vi sagt at der ikke var nok illustration af at det var en side hvorpå man kunne spille poker.

Mvh.

Teamet bag Bet4Poker.com
www.Bet4Poker.com
webmaster@bet4poker.com
Avatar billede miniforvalter Nybegynder
20. september 2006 - 09:41 #3
se ovenstående
Avatar billede helle100 Nybegynder
20. september 2006 - 10:40 #4
Prøver lige en mere: http://peecee.dk/?id=4008
Avatar billede miniforvalter Nybegynder
21. september 2006 - 09:05 #5
Hej Helle100

Endnu en gang tak for dit bud! Dette vil helt klar blive taget med i vurderingen af bedste bud!

Så du er med i opløbet om point her samt de 2 billetter til Brøndby-Aab
Avatar billede helle100 Nybegynder
22. september 2006 - 22:53 #6
Hvis du trykker på "Større billede" kommer det i den rigtige størrelse...
Avatar billede sorensen_123 Nybegynder
24. september 2006 - 13:43 #7
Er der stadig en chance for at være med?
Så vil jeg kigge på det i aften.
Avatar billede miniforvalter Nybegynder
24. september 2006 - 18:06 #8
Konkurrencen udløber ugen inden kampen!!

mvh.

Team Bet4Poker.com
Avatar billede sorensen_123 Nybegynder
24. september 2006 - 20:38 #9
Så er jeg ked af at sige at jeg hermed dømmer KAMP TIL STREGEN! ;)
Avatar billede miniforvalter Nybegynder
25. september 2006 - 08:15 #10
Helt korrekt vil det sige at vinder bliver udtrukket mandag d. 16. oktober, hvorefter vinderen vil få tilsendt 2 stk. billetter til fodboldkampen Brøndby-Aab
d. 25/10 kl. 19.00 på brøndby stadion.

Det vil yderligere sige at for at komme med i betragtning til denne konkurrence skal jeres bud være os ihænde inden fredag d. 6/10 2006 kl. 15.30.

Evt. bud kan afgive her eller sendes på webmaster@bet4poker.com, hvorefter de vil komme med i puljen.

Håber I giver hinanden kamp til stregen!!

Team Bet4Poker.com
Avatar billede sorensen_123 Nybegynder
25. september 2006 - 18:10 #11
Tiden er knap, men har prøvet at lave noget:
http://img216.imageshack.us/img216/2343/bet4pokerun8.jpg
Avatar billede miniforvalter Nybegynder
26. september 2006 - 07:33 #12
Hej sorensen 123

Tak for dit bud!

Det vil komme med i puljen over mulige banner.

Øvrige bud er også meget velkommen!

Team Bet4Poker.com
Avatar billede flashnoob Nybegynder
30. september 2006 - 00:39 #13
Hej Miniforvalter
Her er et bud fra mig: http://virksaa.1go.dk/exp/732240/
Avatar billede sorensen_123 Nybegynder
30. september 2006 - 10:15 #14
Avatar billede flashnoob Nybegynder
09. oktober 2006 - 21:16 #15
Er der fundet en 'vinder'? :)
Avatar billede miniforvalter Nybegynder
10. oktober 2006 - 07:26 #16
Nej ikke endnu.... se tidligere kommentar om deadline.

Det I kan se på hjemmesiden er kun en prøve, men dog med det bud der pt. har fået flest stemmer i kampen om at blive vort banner!

mvh.

Team Bet4Poker
Avatar billede miniforvalter Nybegynder
11. oktober 2006 - 12:16 #17
Et nyt logo anden steds fra fører nu afstemningen!!

Så vi skal nok komme med et nyt forslag for at vinde!!!

Team Bet4Poker
Avatar billede helle100 Nybegynder
12. oktober 2006 - 15:17 #18