Avatar billede don_q Nybegynder
05. august 2006 - 22:11 Der er 15 kommentarer og
2 løsninger

Fedt design?

Holder det her (designet altså)? Der er pt det samme indhold på alle sider. Bortset fra at menuen skifter lidt...

Link: http://smed1.dk/kink-e/index.html
Avatar billede follmann Novice
05. august 2006 - 22:25 #1
Hvilken opløsning på skærm kører du??

Når jeg kører det op i fuld skærm 1280x1024 passer dit tob banner ikke med resten af siden.
Avatar billede don_q Nybegynder
05. august 2006 - 22:34 #2
jeg kører også 1280x1024. Men den grønne søjle går heller ikke hele vejen op på min. Hvilket jeg ikke helt forstår. Bruger følgene css til top banneret:

#logo {
    top: 0px;
    left: 0px;
    z-index: 2;
}

så den burde være helt i top vil jeg mene :S

Men jeg har ikke nået at validere og osv endnu. Der er nok bare en lille fejl et sted.
Avatar billede mcgoat Nybegynder
05. august 2006 - 22:37 #3
en lille ting... Nasty grøn farve.. får da godt nok ondt i øjnene af den :(
Avatar billede frede92 Nybegynder
05. august 2006 - 22:45 #4
For at svare på spørgsmålet, Ja, det gør det :)
Avatar billede unexperienced Nybegynder
05. august 2006 - 22:59 #5
jeg kan godt lide den, farvene er noget skrigende men passer oki.... den grøn og pink er ikke let at passe sammen med andre billeder

der er små fejl... men stærkt gået

når jeg åbner det så var menuen ikke helt der hvor den skulle være, så snart jeg rugt et af punkterne så hppede den også på plads.... man kan sige at det er det samme som follman så?
Avatar billede don_q Nybegynder
05. august 2006 - 23:00 #6
Er den grønne farve virkelig så slem? Den er lidt tricky.. Men synes den passer meget godt til den pink'e. Eller er det bare mig?
Avatar billede don_q Nybegynder
05. august 2006 - 23:03 #7
prøver lige at ændre det til blå then :-)
Avatar billede don_q Nybegynder
05. august 2006 - 23:11 #8
Bedre nu?
Avatar billede frede92 Nybegynder
05. august 2006 - 23:12 #9
Meget bedre !
Avatar billede mcgoat Nybegynder
06. august 2006 - 14:29 #10
yep, meget bedre :)
Avatar billede unexperienced Nybegynder
08. august 2006 - 08:11 #11
meget bedre...
Avatar billede unexperienced Nybegynder
08. august 2006 - 08:22 #12
tihii så prøvet jeg lige at kigge på style.css
Avatar billede Slettet bruger
08. august 2006 - 08:24 #13
prøv sæte en
body css på:

body {
margin: 0px;
padding: 0px;
}

Nu skulle det da gerne virke...?
Avatar billede don_q Nybegynder
08. august 2006 - 14:50 #14
Yes..

eller.. det der skulle til var:
margin-top: 0px;

det andet virkede også, men så blev siden bare ikke centreret.
Avatar billede Slettet bruger
08. august 2006 - 18:30 #15
Det var da godt du fandt ud af det, men hvis jeg sidder og skifter imellem din priser & kontakt, så prøv at se hvad der sker med designet.

Teksten "Websites" oppe i højre hjørne rykker så nedaf.
Avatar billede don_q Nybegynder
08. august 2006 - 18:35 #16
Hmm.. underligt. Det sker ikke hos mig i hverken iE eller FF. Jeg kører 1280 x 1024.
Avatar billede stoiss Nybegynder
08. august 2006 - 23:14 #17
tråden er lukket men any way ..

når jeg kommer ind på siden syntes jeg den virker meget "tom" og det er nogle mærkeligt farver du har sat sammen den ..

1. Farverne passer ik sammen (hvis i spørger mig.)
2. Siden er fir Tom / hvid  ..

Mvh Stoiss :)