Avatar billede sebastianrped Nybegynder
03. juni 2006 - 14:48 Der er 2 kommentarer

Partner søges

Hej,

Jeg ligger inde med en del ideér til et, kort fortalt, "fodbold website". Jeg vil ikke gå i dybden her, men siden skal fokusere på den hjemlige liga.

Det jeg søger, er en der kan kode et site i php eller asp. Det er ikke et job, jeg vil betale en for at lave. Men søger en der også brænder for fodbold og har lyst til at køre et site.

Min opgave ville være at styre sitet, altså opdatere det med nyheder og diverse statistikker, samt finde andre interesseret skribenter - osv.

Om mig:
----------------------------------
Jeg er fra Østerbro, København.

Jeg er en "ung mand" på 17, snart 18 år.

Jeg har en del tidligere erfaring med websites:
1. Medejer på et stort gamingsite (csonline)
2. Skribent for Danmarks største e-sport site (Xplayn)
3. Ejer af en "HTML hjælpe-side" med ca. 4000-4500 unikke besøgende pr. dag (hent-det)

Jeg starter på "Medie Grafikker" uddannelsen i slutningen af juli.
----------------------------------

Det var lidt om mig. Hvis i har lys til at høre mere om mine planer, så skriv endelig.
Avatar billede giang Nybegynder
19. juni 2006 - 13:12 #1
Har du en mail du kan kontaktes på eller evt. MSN?
Avatar billede mstorgaard Praktikant
25. januar 2007 - 10:37 #2
Er det her stadig et aktivt emne? (: