Avatar billede steensommer Praktikant
22. april 2006 - 12:56 Der er 1 løsning

VB .Net og ikoner

Hej

Jeg er ved at udvikle en VB .Net windows applikation. Min erfaring med denne type programmering er meget ringe (VBA er mit foretrukne).
Jeg har oprettet en hø-klik menu og en menu bar. Punkterne i menuerne har fået hver deres ikon med billeder fra internettet der passede på menupunktet.
Jeg synes blot at billederne bliver utroligt "gnidrede" Det er MEGET svært at se hvad det forestiller. Er der en løsning på det? Kan man ikke udnytte de muligheder/ikoner Windows XP er i besiddelse af og hvorledes gøres det i givet fald?

vh Steen
Avatar billede steensommer Praktikant
22. april 2006 - 17:01 #1
Ikoner fundet :0)