Avatar billede gadebarnet Nybegynder
11. april 2006 - 11:55 Der er 9 kommentarer

er det muligt at hente emails?

Er det muligt at hente emails via vb.net

Eller det er det jo, men hvordan
Avatar billede ldanielsen Nybegynder
11. april 2006 - 12:20 #1
Avatar billede arne_v Ekspert
11. april 2006 - 12:27 #2
POP3 ? IMAP4 ? Exchange ?
Avatar billede gadebarnet Nybegynder
11. april 2006 - 12:36 #3
pop3
Avatar billede arne_v Ekspert
11. april 2006 - 12:39 #4
ldanielsesn artikel drejer sig om POP3

POP3 er ret nem at kode

du connecter til port 110 og sender kommandoer ifølge RFC

(med en TcpClient og en StreamWriter og StreamReader)
Avatar billede gadebarnet Nybegynder
11. april 2006 - 12:43 #5
Hvordan med vedhæftede filer ?
Avatar billede arne_v Ekspert
11. april 2006 - 12:48 #6
ja

men det skal du nok selv udpakke

muligt men kræver lidt kode
Avatar billede gadebarnet Nybegynder
11. april 2006 - 12:54 #7
jeg har noget code... som netop indholder TcpClient og en StreamWriter og StreamReader.

Hvis jeg vedhæfter en xls fil så er email sådan her
---
TextBox1
This is a multi-part message in MIME format.

------=_NextPart_000_0024_01C65D65.FF8D7AE0
Content-Type: multipart/alternative;
    boundary="----=_NextPart_001_0025_01C65D65.FF8D7AE0"

------=_NextPart_001_0025_01C65D65.FF8D7AE0
Content-Type: text/plain;
    charset="iso-8859-1"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable

=20

Med venlig hilsen

=20

David Dollas

Programm=F8r

www.cyklopstudio.com

david@cyklopstudio.com

=20

------=_NextPart_001_0025_01C65D65.FF8D7AE0
Content-Type: text/html;
    charset="iso-8859-1"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable

<html xmlns:o=3D"urn:schemas-microsoft-com:office:office" =
xmlns:w=3D"urn:schemas-microsoft-com:office:word" =
xmlns=3D"http://www.w3.org/TR/REC-html40">

<head>
<meta http-equiv=3DContent-Type content=3D"text/html; =
charset=3Diso-8859-1">
<meta name=3DGenerator content=3D"Microsoft Word 11 (filtered medium)">
<style>
<!--
/* Style Definitions */
p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal
    {margin:0cm;
    margin-bottom:.0001pt;
    font-size:12.0pt;
    font-family:"Times New Roman";}
a:link, span.MsoHyperlink
    {color:blue;
    text-decoration:underline;}
a:visited, span.MsoHyperlinkFollowed
    {color:purple;
    text-decoration:underline;}
span.EmailStyle17
    {mso-style-type:personal-compose;
    font-family:Arial;
    color:windowtext;}
@page Section1
    {size:595.3pt 841.9pt;
    margin:3.0cm 2.0cm 3.0cm 2.0cm;}
div.Section1
    {page:Section1;}
-->
</style>

</head>

<body lang=3DDA link=3Dblue vlink=3Dpurple>

<div class=3DSection1>

<p class=3DMsoNormal><font size=3D2 face=3DArial><span =
style=3D'font-size:10.0pt;
font-family:Arial'>4<o:p></o:p></span></font></p>

<p class=3DMsoNormal><font size=3D2 face=3DArial><span =
style=3D'font-size:10.0pt;
font-family:Arial'><o:p>&nbsp;</o:p></span></font></p>

<p class=3DMsoNormal><font size=3D3 face=3D"Times New Roman"><span =
style=3D'font-size:
12.0pt'>&nbsp;<o:p></o:p></span></font></p>

<p class=3DMsoNormal><font size=3D2 face=3DArial><span =
style=3D'font-size:10.0pt;
font-family:Arial'>Med venlig hilsen</span></font><o:p></o:p></p>

<p class=3DMsoNormal><font size=3D3 face=3D"Times New Roman"><span =
style=3D'font-size:
12.0pt'>&nbsp;<o:p></o:p></span></font></p>

<p class=3DMsoNormal><font size=3D2 face=3DArial><span =
style=3D'font-size:10.0pt;
font-family:Arial'>David Dollas</span></font><o:p></o:p></p>

<p class=3DMsoNormal><font size=3D2 face=3DArial><span =
style=3D'font-size:10.0pt;
font-family:Arial'>Programm=F8r</span></font><o:p></o:p></p>

<p class=3DMsoNormal><font size=3D2 face=3DArial><span =
style=3D'font-size:10.0pt;
font-family:Arial'><a =
href=3D"www.cyklopstudio.com</a></span></fon=" target="_blank">http://www.cyklopstudio.com">www.cyklopstudio.com</a></span></fon=
t><o:p></o:p></p>

<p class=3DMsoNormal><font size=3D2 face=3DArial><span =
style=3D'font-size:10.0pt;
font-family:Arial'><a =
href=3D"mailto:david@cyklopstudio.com">david@cyklopstudio.com</a></span><=
/font><o:p></o:p></p>

<p class=3DMsoNormal><font size=3D3 face=3D"Times New Roman"><span =
style=3D'font-size:
12.0pt'>&nbsp;</span><o:p></o:p></font></p>

<p class=3DMsoNormal><font size=3D3 face=3D"Times New Roman"><span =
style=3D'font-size:
12.0pt'><o:p>&nbsp;</o:p></span></font></p>

</div>

</body>

</html>

------=_NextPart_001_0025_01C65D65.FF8D7AE0--

------=_NextPart_000_0024_01C65D65.FF8D7AE0
Content-Type: application/vnd.ms-excel;
    name="jmail.xls"
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Disposition: attachment;
    filename="jmail.xls"

0M8R4KGxGuEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAPgADAP7/CQAGAAAAAAAAAAAAAAABAAAALwAAAAAAAAAA
EAAAMQAAAAEAAAD+////AAAAADAAAAD/////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
//////////////////////////////////////////////////////////////////////////8J
CBAAAAYFAEwfzQfJwAAABgMAAOEAAgCwBMEAAgAAAOIAAABcAHAADAAARGF2aWQgRG9sbGFzICAg
ICAgICAgICAgICAgICAgICAgICAgICAgICAgICAgICAgICAgICAgICAgICAgICAgICAgICAgICAg
ICAgICAgICAgICAgICAgICAgICAgICAgICAgICAgICAgICAgIEIAAgCwBGEBAgAAAMABAAA9AQIA
AQCcAAIADgAZAAIAAAASAAIAAAATAAIAAACvAQIAAAC8AQIAAAA9ABIA4AE8AEw7cjM4AAAAAAAB
AFgCQAACAAAAjQACAAAAIgACAAAADgACAAEAtwECAAAA2gACAAAAMQAaAMgAAAD/f5ABAAAAAACw
BQFBAHIAaQBhAGwAMQAaAMgAAAD/f5ABAAAAAACwBQFBAHIAaQBhAGwAMQAaAMgAAAD/f5ABAAAA
AACwBQFBAHIAaQBhAGwAMQAaAMgAAAD/f5ABAAAAAACwBQFBAHIAaQBhAGwAMQAaAMgAAAD/f5AB
AAAAAACwBQFBAHIAaQBhAGwAMQAaAKAAAAD/f5ABAAAAAACwBQFBAHIAaQBhAGwAHgQiAAUAHQAA
ImtyIlwgIywjIzBfKTtcKCJrciJcICMsIyMwXCkeBCcABgAiAAAia3IiXCAjLCMjMF8pO1tSZWRd
XCgia3IiXCAjLCMjMFwpHgQoAAcAIwAAImtyIlwgIywjIzAuMDBfKTtcKCJrciJcICMsIyMwLjAw
XCkeBC0ACAAoAAAia3IiXCAjLCMjMC4wMF8pO1tSZWRdXCgia3IiXCAjLCMjMC4wMFwpHgRAACoA
OwAAXygia3IiXCAqICMsIyMwXyk7Xygia3IiXCAqIFwoIywjIzBcKTtfKCJrciJcICogIi0iXyk7
XyhAXykeBC4AKQApAABfKCogIywjIzBfKTtfKCogXCgjLCMjMFwpO18oKiAiLSJfKTtfKEBfKR4E
SAAsAEMAAF8oImtyIlwgKiAjLCMjMC4wMF8pO18oImtyIlwgKiBcKCMsIyMwLjAwXCk7Xygia3Ii
XCAqICItIj8/Xyk7XyhAXykeBDYAKwAxAABfKCogIywjIzAuMDBfKTtfKCogXCgjLCMjMC4wMFwp
O18oKiAiLSI/P18pO18oQF8p4AAUAAAAAAD1/yAAAAAAAAAAAAAAAMAg4AAUAAEAAAD1/yAAAPQA
AAAAAAAAAMAg4AAUAAEAAAD1/yAAAPQAAAAAAAAAAMAg4AAUAAIAAAD1/yAAAPQAAAAAAAAAAMAg
4AAUAAIAAAD1/yAAAPQAAAAAAAAAAMAg4AAUAAAAAAD1/yAAAPQAAAAAAAAAAMAg4AAUAAAAAAD1
/yAAAPQAAAAAAAAAAMAg4AAUAAAAAAD1/yAAAPQAAAAAAAAAAMAg4AAUAAAAAAD1/yAAAPQAAAAA
AAAAAMAg4AAUAAAAAAD1/yAAAPQAAAAAAAAAAMAg4AAUAAAAAAD1/yAAAPQAAAAAAAAAAMAg4AAU
AAAAAAD1/yAAAPQAAAAAAAAAAMAg4AAUAAAAAAD1/yAAAPQAAAAAAAAAAMAg4AAUAAAAAAD1/yAA
APQAAAAAAAAAAMAg4AAUAAAAAAD1/yAAAPQAAAAAAAAAAMAg4AAUAAAAAAABACAAAAAAAAAAAAAA
AMAg4AAUAAUAKwD1/yAAAPgAAAAAAAAAAMAg4AAUAAUAKQD1/yAAAPgAAAAAAAAAAMAg4AAUAAUA
KgD1/yAAAPgAAAAAAAAAAMAg4AAUAAUACQD1/yAAAPgAAAAAAAAAAMAg4AAUAAUALAD1/yAAAPgA
AAAAAAAAAMAg4AAUAAAADgABACAAAAQAAAAAAAAAAMAg4AAUAAAAFQABACAAAAQAAAAAAAAAAMAg
4AAUAAAAAAABACEAABAAAAAAAAAAAMAg4AAUAAAAAwABACEAABQAAAAAAAAAAMAgkwIEABCAA/+T
AgQAEYAG/5MCBAASgAf/kwIEAACAAP+TAgQAE4AF/5MCBAAUgAT/YAECAAAAhQAYAKkOAAAAABAA
TnkgVGVrc3Rkb2t1bWVudIwABAAtAC0AwQEIAMEBAAAivgEA/AAaCD8BAAA9AAAABAAAZGF0ZQQA
AHRpbWUHAABicm93c2VyAgAAaXAJAABzZXNzaW9uaWQDAAB1cmwFAABxdWVyeQoAAGVycl9udW1i
ZXIKAABlcnJfc291cmNlDwAAZXJyX2Rlc2NyaXB0aW9uSgAATW96aWxsYS80LjAgKGNvbXBhdGli
bGU7IE1TSUUgNi4wOyBXaW5kb3dzIE5UIDUuMTsgU1YxOyAuTkVUIENMUiAxLjEuNDMyMikMAAA4
My44OC4xNzUuNzNFAABNb3ppbGxhLzQuMCAoY29tcGF0aWJsZTsgTVNJRSA2LjA7IFdpbmRvd3Mg
TlQgNS4xOyAuTkVUIENMUiAxLjEuNDMyMilFAABNb3ppbGxhLzQuMCAoY29tcGF0aWJsZTsgTVNJ
RSA2LjA7IFdpbmRvd3MgTlQgNS4wOyAuTkVUIENMUiAxLjEuNDMyMik3AABNb3ppbGxhLzQuMCAo
Y29tcGF0aWJsZTsgTVNJRSA2LjA7IFdpbmRvd3MgTlQgNS4xOyBTVjEpQQAATW96aWxsYS80LjAg
KGNvbXBhdGlibGU7IE1TSUUgNi4wOyBXaW5kb3dzIDk4OyAuTkVUIENMUiAxLjEuNDMyMikyAABN
b3ppbGxhLzQuMCAoY29tcGF0aWJsZTsgTVNJRSA2LjA7IFdpbmRvd3MgTlQgNS4wKV0AAE1vemls
bGEvNC4wIChjb21wYXRpYmxlOyBNU0lFIDYuMDsgV2luZG93cyBOVCA1LjE7IFNWMTsgLk5FVCBD
TFIgMS4xLjQzMjI7IC5ORVQgQ0xSIDEuMC4zNzA1KUMAAE1vemlsbGEvNC4wIChjb21wYXRpYmxl
OyBNU0lFIDYuMDsgV2luZG93cyBOVCA1LjE7IFNWMTsgSW5mb1BhdGguMSlWAABNb3ppbGxhLzQu
MCAoY29tcGF0aWJsZTsgTVNJRSA2LjA7IFdpbmRvd3MgTlQgNS4xOyBTVjE7IC5ORVQgQ0xSIDEu
MS40MzIyOyBJbmZvUGF0aC4xKSAAAC9zdWJzaXRlcy9sb2dpbi9mb3Jnb3RfbG9naW4uYXNwDQAA
NjIuMTA3Ljk1LjIwOA4AAGptYWlsLlNNVFBNYWlsSAAAVGhlIG1lc3NhZ2Ugd2FzIHVuZGVsaXZl
cmFibGUuIEFsbCBzZXJ2ZXJzIGZhaWxlZCB0byByZWNlaXZlIHRoZSBtZXNzYWdlCgAAODcuNTAu
Ni44Ng0AADE5NC4yNTUuNi4yNTMNAAAxOTUuMTg0LjEwNC45DAAAODMuOTEuMTIwLjEzUAAATW96
aWxsYS80LjAgKGNvbXBhdGlibGU7IE1TSUUgNi4wOyBXaW5kb3dzIE5UIDUuMTsgU1YxOyBUSVNB
OyAuTkVUIENMUiAxLjEuNDMyMikNAAA4My44OC4yMTguMjM1DQAAODcuNTAuMjI5LjI1NFgAAE1v
emlsbGEvNC4wIChjb21wYXRpYmxlOyBNU0lFIDYuMDsgV2luZG93cyBOVCA1LjE7IC5ORVQgQ0xS
IDEuMC4zNzA1OyAuTkVUIENMUiAxLjEuNDMyMikNAAA4MC4xOTkuMTg5LjY2DQAAODAuMTY0LjIy
MS4zNEcAAE1vemlsbGEvNC4wIChjb21wYXRpYmxlOyBNU0lFIDYuMDsgV2luZG93cyBOVCA1LjE7
IEZ1bldlYlByb2R1Y3RzOyBTVjEpDgAAMjEyLjEwLjEyNC4xMDkNAAA4My45My4yMTQuMTA4CwAA
ODAuNjMuNC4yNTMLAAA4My45MS4yNi4xOA0AADgzLjkxLjE4Ny4yNTAOAAAxOTUuMjQ5LjQ5LjEx
NQ4AADE5NS40Ny4xMzMuMTA5DAAAODAuMTk3LjUzLjYxVwAATW96aWxsYS81LjAgKFdpbmRvd3M7
IFU7IFdpbmRvd3MgTlQgNS4wOyBkYTsgcnY6MS44LjAuMSkgR2Vja28vMjAwNjAxMTEgRmlyZWZv
eC8xLjUuMC4xDgAAMTk0LjI1NS4xNS4xMDYNAAA4MC4xNjYuMTgxLjk0CwAAODguOS42Ny4xNTEN
AAA4MC4xNjEuMzIuMjE0DQAANjIuNjEuMTQxLjIyM14AAE1vemlsbGEvNC4wIChjb21wYXRpYmxl
OyBNU0lFIDcuMDsgV2luZG93cyBOVCA1LjE7IFNWMTsgLk5FVCBDTFIgMS4xLjQzMjI7IC5ORVQg
Q0xSIDIuMC41MDcyNylaAABNb3ppbGxhLzUuMCAoV2luZG93czsgVTsgV2luZG93cyBOVCA1LjE7
IGVuLVVTOyBydjoxLjcuMikgR2Vja28vMjAwNDA4MDQgTmV0c2NhcGUvNy4yIChheCkNAAA4Ny40
OS4xNTMuMjQyDAAAODMuOTAuMTM5Ljg3DQAANjIuNjYuMTc2LjE1MmYAAE1vemlsbGEvNC4wIChj
b21wYXRpYmxlOyBNU0lFIDYuMDsgV2luZG93cyBOVCA1LjE7IFNWMTsgU0lNQkFSIEVuYWJsZWQ7
IC5ORVQgQ0xSIDEuMS40MzIyOyBJbmZvUGF0aC4xKQwAADg3LjQ5LjIwNy4yMUEAAE1vemlsbGEv
NC4wIChjb21wYXRpYmxlOyBNU0lFIDYuMDsgV2luZG93cyBOVCA1LjE7IG5iKSBPcGVyYSA4LjUw
DQAANjIuNjEuMTMyLjE4NA0AADgzLjk1LjIxMS4xMTEMAAA4My45MS4yOS4xMjUMAAA4My43Mi4z
Mi4xNjj/AEIACAA0BgAADAAAAHgGAABQAAAAAQgAANkBAADECQAAnAMAAM4KAACmBAAAhQsAAF0F
AABPDAAAJwYAAMQNAACcBwAAYwgVAGMIAAAAAAAAAAAAABUAAAAAAAAA7goAAAAJCBAAAAYQAEwf
zQfJwAAABgMAAAsCGAAAAAAAAAAAAEAAAABpDwAAvCMAAKg3AAANAAIAAQAMAAIAZAAPAAIAAQAR
AAIAAAAQAAgA/Knx0k1iUD9fAAIAAQAqAAIAAAArAAIAAACCAAIAAQCAAAgAAAAAAAAAAAAlAgQA
AAD/AIEAAgDBBBQAAAAVAAAAgwACAAAAhAACAAAAoQAiAAAA/wABAAEAAQAEAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAABVAAIACAB9AAwAAAAAACQKDwAGAAQAfQAMAAEAAQAkCA8ABgAEAH0ADAACAAIA
ABkPAAIABAB9AAwAAwADAJITFwACAAQAfQAMAAQABAAACw8AAgAEAH0ADAAFAAUAkgAPAAIABAB9
AAwABgAGAAAHDwACAAQAfQAMAAcABwCSEA8AAgAEAH0ADAAIAAgA2yoPAAIABAB9AAwACQAJAEk/
DwAGAAQAkAARAAIACgAAAGVycl9zb3VyY2UAAAIOAAAAAABAAAAAAAAKAAAACAIQAAAAAAAKAP8A
AAAAAAABDwAIAhAAAQAAAAoA/wAAAAAAAAEPAAgCEAACAAAACgD/AAAAAAAAAQ8ACAIQAAMAAAAK
AP8AAAAAAAABDwAIAhAABAAAAAoA/wAAAAAAAAEPAAgCEAAFAAAACgD/AAAAAAAAAQ8ACAIQAAYA
AAAKAP8AAAAAAAABDwAIAhAABwAAAAoA/wAAAAAAAAEPAAgCEAAIAAAACgD/AAAAAAAAAQ8ACAIQ
AAkAAAAKAP8AAAAAAAABDwAIAhAACgAAAAoA/wAAAAAAAAEPAAgCEAALAAAACgD/AAAAAAAAAQ8A
CAIQAAwAAAAKAP8AAAAAAAABDwAIAhAADQAAAAoA/wAAAAAAAAEPAAgCEAAOAAAACgD/AAAAAAAA
AQ8ACAIQAA8AAAAKAP8AAAAAAAABDwAIAhAAEAAAAAoA/wAAAAAAAAEPAAgCEAARAAAACgD/AAAA
AAAAAQ8ACAIQABIAAAAKAP8AAAAAAAABDwAIAhAAEwAAAAoA/wAAAAAAAAEPAAgCEAAUAAAACgD/
AAAAAAAAAQ8ACAIQABUAAAAKAP8AAAAAAAABDwAIAhAAFgAAAAoA/wAAAAAAAAEPAAgCEAAXAAAA
CgD/AAAAAAAAAQ8ACAIQABgAAAAKAP8AAAAAAAABDwAIAhAAGQAAAAoA/wAAAAAAAAEPAAgCEAAa
AAAACgD/AAAAAAAAAQ8ACAIQABsAAAAKAP8AAAAAAAABDwAIAhAAHAAAAAoA/wAAAAAAAAEPAAgC
EAAdAAAACgD/AAAAAAAAAQ8ACAIQAB4AAAAKAP8AAAAAAAABDwAIAhAAHwAAAAoA/wAAAAAAAAEP
AP0ACgAAAAAADwAAAAAA/QAKAAAAAQAPAAEAAAD9AAoAAAACAA8AAgAAAP0ACgAAAAMAFwADAAAA
/QAKAAAABAAPAAQAAAD9AAoAAAAFAA8ABQAAAP0ACgAAAAYADwAGAAAA/QAKAAAABwAPAAcAAAD9
AAoAAAAIAA8ACAAAAP0ACgAAAAkADwAJAAAAfgIKAAEAAAAVAGDu4kADAg4AAQABABYALe4EcTKJ
5z/9AAoAAQACAA8ACgAAAP0ACgABAAMAFwAVAAAAAwIOAAEABAAPAAAAAAzKzMZB/QAKAAEABQAP
ABQAAAADAg4AAQAHAA8AAABAAMD/38H9AAoAAQAIAA8AFgAAAP0ACgABAAkADwAXAAAAfgIKAAIA
AAAVAMDx4kADAg4AAgABABYABJ020GnD6T/9AAoAAgACAA8ADQAAAP0ACgACAAMAFwAaAAAAfgIK
AAIABAAPABb9ahT9AAoAAgAFAA8AFAAAAAMCDgACAAcADwAAAEAAwP/fwf0ACgACAAgADwAWAAAA
/QAKAAIACQAPABcAAAB+AgoAAwAAABUA4PHiQAMCDgADAAEAFgAVo4a/TTHuP/0ACgADAAIADwAS
AAAA/QAKAAMAAwAXABsAAAB+AgoAAwAEAA8A5hFoR/0ACgADAAUADwAUAAAAAwIOAAMABwAPAAAA
QADA/9/B/QAKAAMACAAPABYAAAD9AAoAAwAJAA8AFwAAAH4CCgAEAAAAFQDg8eJAAwIOAAQAAQAW
AJNq7RrzNe4//QAKAAQAAgAPABIAAAD9AAoABAADABcAGwAAAH4CCgAEAAQADwDmEWhH/QAKAAQA
BQAPABQAAAADAg4ABAAHAA8AAABAAMD/38H9AAoABAAIAA8AFgAAAP0ACgAEAAkADwAXAAAAfgIK
AAUAAAAVACDy4kADAg4ABQABABYAJ54VjQT85T/9AAoABQACAA8ACgAAAP0ACgAFAAMAFwAYAAAA
fgIKAAUABAAPAEqCg3r9AAoABQAFAA8AFAAAAAMCDgAFAAcADwAAAEAAwP/fwf0ACgAFAAgADwAW
AAAA/QAKAAUACQAPABcAAAB+AgoABgAAABUAIPLiQAMCDgAGAAEAFgB/piP2HRvtP/0ACgAGAAIA
DwAcAAAA/QAKAAYAAwAXAB0AAAADAg4ABgAEAA8AAACAZ26yxUH9AAoABgAFAA8AFAAAAAMCDgAG
AAcADwAAAEAAwP/fwf0ACgAGAAgADwAWAAAA/QAKAAYACQAPABcAAAB+AgoABwAAABUAQPLiQAMC
DgAHAAEAFgDgphg1/O3bP/0ACgAHAAIADwAKAAAA/QAKAAcAAwAXAB4AAAADAg4ABwAEAA8AAACA
bm+yxUH9AAoABwAFAA8AFAAAAAMCDgAHAAcADwAAAEAAwP/fwf0ACgAHAAgADwAWAAAA/QAKAAcA
CQAPABcAAAB+AgoACAAAABUAQPLiQAMCDgAIAAEAFgCo7DB1uf3bP/0ACgAIAAIADwAKAAAA/QAK
AAgAAwAXAB4AAAADAg4ACAAEAA8AAACAbm+yxUH9AAoACAAFAA8AFAAAAAMCDgAIAAcADwAAAEAA
wP/fwf0ACgAIAAgADwAWAAAA/QAKAAgACQAPABcAAAB+AgoACQAAABUAYPLiQAMCDgAJAAEAFgBp
A5020GnWP/0ACgAJAAIADwAfAAAA/QAKAAkAAwAXACAAAAADAg4ACQAEAA8AAACATZkVzEH9AAoA
CQAFAA8AFAAAAAMCDgAJAAcADwAAAEAAwP/fwf0ACgAJAAgADwAWAAAA/QAKAAkACQAPABcAAAB+
AgoACgAAABUAYPLiQAMCDgAKAAEAFgD/FYJDWgbmP/0ACgAKAAIADwAOAAAA/QAKAAoAAwAXACEA
AAADAg4ACgAEAA8AAAAAr5sVzEH9AAoACgAFAA8AFAAAAAMCDgAKAAcADwAAAEAAwP/fwf0ACgAK
AAgADwAWAAAA/QAKAAoACQAPABcAAAB+AgoACwAAABUAYPLiQAMCDgALAAEAFgCQrHPlAQnmP/0A
CgALAAIADwAOAAAA/QAKAAsAAwAXACEAAAADAg4ACwAEAA8AAAAAr5sVzEH9AAoACwAFAA8AFAAA
AAMCDgALAAcADwAAAEAAwP/fwf0ACgALAAgADwAWAAAA/QAKAAsACQAPABcAAAB+AgoADAAAABUA
YPLiQAMCDgAMAAEAFgCg0wY6baDmP/0ACgAMAAIADwAiAAAA/QAKAAwAAwAXACMAAAADAg4ADAAE
AA8AAAAAyZsVzEH9AAoADAAFAA8AFAAAAAMCDgAMAAcADwAAAEAAwP/fwf0ACgAMAAgADwAWAAAA
/QAKAAwACQAPABcAAAB+AgoADQAAABUAYPLiQAMCDgANAAEAFgBr7RrzdaPmP/0ACgANAAIADwAi
AAAA/QAKAA0AAwAXACMAAAADAg4ADQAEAA8AAAAAyZsVzEH9AAoADQAFAA8AFAAAAAMCDgANAAcA
DwAAAEAAwP/fwf0ACgANAAgADwAWAAAA/QAKAA0ACQAPABcAAAB+AgoADgAAABUAYPLiQAMCDgAO
AAEAFgDAN68mntXuP/0ACgAOAAIADwAOAAAA/QAKAA4AAwAXACQAAAADAg4ADgAEAA8AAAAAiJ0V
zEH9AAoADgAFAA8AFAAAAAMCDgAOAAcADwAAAEAAwP/fwf0ACgAOAAgADwAWAAAA/QAKAA4ACQAP
ABcAAAB+AgoADwAAABUAgPLiQAMCDgAPAAEAFgCyzpUHJKvkP/0ACgAPAAIADwAQAAAA/QAKAA8A
AwAXACYAAAB+AgoADwAEAA8AMu6+E/0ACgAPAAUADwAUAAAAAwIOAA8ABwAPAAAAQADA/9/B/QAK
AA8ACAAPABYAAAD9AAoADwAJAA8AFwAAAH4CCgAQAAAAFQCA8uJAAwIOABAAAQAWAMS+Y7Otkug/
/QAKABAAAgAPAAoAAAADAg4AEAADABgAAABqFS+sMkJ+AgoAEAAEAA8AJvS+E/0ACgAQAAUADwAU
AAAAAwIOABAABwAPAAAAQADA/9/B/QAKABAACAAPABYAAAD9AAoAEAAJAA8AFwAAAH4CCgARAAAA
FQCA8uJAAwIOABEAAQAWAAvM4k4Qp+g//QAKABEAAgAPAAoAAAADAg4AEQADABgAAABqFS+sMkJ+
AgoAEQAEAA8AJvS+E/0ACgARAAUADwAUAAAAAwIOABEABwAPAAAAQADA/9/B/QAKABEACAAPABYA
AAD9AAoAEQAJAA8AFwAAAH4CCgASAAAAFQCA8uJAAwIOABIAAQAWAFD6pE/6JOo//QAKABIAAgAP
ABMAAAD9AAoAEgADABcAGQAAAH4CCgASAAQADwB+9r4T/QAKABIABQAPABQAAAADAg4AEgAHAA8A
AABAAMD/38H9AAoAEgAIAA8AFgAAAP0ACgASAAkADwAXAAAAfgIKABMAAAAVAIDy4kADAg4AEwAB
ABYA42SSau1a6j/9AAoAEwACAA8AEwAAAP0ACgATAAMAFwAZAAAAfgIKABMABAAPALr2vhP9AAoA
EwAFAA8AFAAAAAMCDgATAAcADwAAAEAAwP/fwf0ACgATAAgADwAWAAAA/QAKABMACQAPABcAAAB+
AgoAFAAAABUAgPLiQAMCDgAUAAEAFgCcQZGLMADrP/0ACgAUAAIADwAOAAAA/QAKABQAAwAXACcA
AAB+AgoAFAAEAA8ADvi+E/0ACgAUAAUADwAUAAAAAwIOABQABwAPAAAAQADA/9/B/QAKABQACAAP
ABYAAAD9AAoAFAAJAA8AFwAAAH4CCgAVAAAAFQCg8uJAAwIOABUAAQAWAEmf9Emf9NU//QAKABUA
AgAPAA8AAAD9AAoAFQADABcAKAAAAH4CCgAVAAQADwCOA78T/QAKABUABQAPABQAAAADAg4AFQAH
AA8AAABAAMD/38H9AAoAFQAIAA8AFgAAAP0ACgAVAAkADwAXAAAAfgIKABYAAAAVAKDy4kADAg4A
FgABABYA9F8hOKTl5T/9AAoAFgACAA8AEwAAAP0ACgAWAAMAFwApAAAAfgIKABYABAAPAEYL30b9
AAoAFgAFAA8AFAAAAAMCDgAWAAcADwAAAEAAwP/fwf0ACgAWAAgADwAWAAAA/QAKABYACQAPABcA
AAB+AgoAFwAAABUAwPLiQAMCDgAXAAEAFgDhb1OMGv7iP/0ACgAXAAIADwAOAAAA/QAKABcAAwAX
ACoAAAB+AgoAFwAEAA8AXizfRv0ACgAXAAUADwAUAAAAAwIOABcABwAPAAAAQADA/9/B/QAKABcA
CAAPABYAAAD9AAoAFwAJAA8AFwAAAH4CCgAYAAAAFQDA8uJAAwIOABgAAQAWAEGnDXTaAOM//QAK
ABgAAgAPAA4AAAD9AAoAGAADABcAKgAAAH4CCgAYAAQADwBeLN9G/QAKABgABQAPABQAAAADAg4A
GAAHAA8AAABAAMD/38H9AAoAGAAIAA8AFgAAAP0ACgAYAAkADwAXAAAAfgIKABkAAAAVAMDy4kAD
Ag4AGQABABYA404QJ5MU4z/9AAoAGQACAA8ADgAAAP0ACgAZAAMAFwAqAAAAfgIKABkABAAPAL4s
30b9AAoAGQAFAA8AFAAAAAMCDgAZAAcADwAAAEAAwP/fwf0ACgAZAAgADwAWAAAA/QAKABkACQAP
ABcAAAB+AgoAGgAAABUAwPLiQAMCDgAaAAEAFgC70T3/FcLlP/0ACgAaAAIADwATAAAA/QAKABoA
AwAXAAsAAAB+AgoAGgAEAA8Aikhmev0ACgAaAAUADwAUAAAAAwIOABoABwAPAAAAQADA/9/B/QAK
ABoACAAPABYAAAD9AAoAGgAJAA8AFwAAAH4CCgAbAAAAFQDg8uJAAwIOABsAAQAWAOi0gU4b6NE/
/QAKABsAAgAPAA4AAAADAg4AGwADABgAAACv+lSqMkJ+AgoAGwAEAA8Aflpmev0ACgAbAAUADwAU
AAAAAwIOABsABwAPAAAAQADA/9/B/QAKABsACAAPABYAAAD9AAoAGwAJAA8AFwAAAH4CCgAcAAAA
FQDg8uJAAwIOABwAAQAWAFVVVVVV1eI//QAKABwAAgAPACsAAAD9AAoAHAADABcALAAAAH4CCgAc
AAQADwD2ZWZ6/QAKABwABQAPABQAAAADAg4AHAAHAA8AAABAAMD/38H9AAoAHAAIAA8AFgAAAP0A
CgAcAAkADwAXAAAAfgIKAB0AAAAVACDz4kADAg4AHQABABYAA7O4E8TJnD/9AAoAHQACAA8AHAAA
AP0ACgAdAAMAFwAdAAAAAwIOAB0ABAAPAAAAAGVBxsVB/QAKAB0ABQAPABQAAAADAg4AHQAHAA8A
AABAAMD/38H9AAoAHQAIAA8AFgAAAP0ACgAdAAkADwAXAAAAfgIKAB4AAAAVACDz4kADAg4AHgAB
ABYAk1Rr15gv3z/9AAoAHgACAA8AEwAAAP0ACgAeAAMAFwAtAAAAAwIOAB4ABAAPAAAAgNzZAc1B
/QAKAB4ABQAPABQAAAADAg4AHgAHAA8AAABAAMD/38H9AAoAHgAIAA8AFgAAAP0ACgAeAAkADwAX
AAAAfgIKAB8AAAAVACDz4kADAg4AHwABABYA/UxH7Du24T/9AAoAHwACAA8ADgAAAP0ACgAfAAMA
FwAuAAAAAwIOAB8ABAAPAAAAADbaAc1B/QAKAB8ABQAPABQAAAADAg4AHwAHAA8AAABAAMD/38H9
AAoAHwAIAA8AFgAAAP0ACgAfAAkADwAXAAAA1wBEAIYTAABsAowAigCGAIYAhgCGAIoAigCKAIoA
igCKAIoAigCKAIYAigCKAIYAhgCGAIYAhgCGAIYAhgCGAIoAhgCKAIoACAIQACAAAAAKAP8AAAAA
AAABDwAIAhAAIQAAAAoA/wAAAAAAAAEPAAgCEAAiAAAACgD/AAAAAAAAAQ8ACAIQACMAAAAKAP8A
AAAAAAABDwAIAhAAJAAAAAoA/wAAAAAAAAEPAAgCEAAlAAAACgD/AAAAAAAAAQ8ACAIQACYAAAAK
AP8AAAAAAAABDwAIAhAAJwAAAAoA/wAAAAAAAAEPAAgCEAAoAAAACgD/AAAAAAAAAQ8ACAIQACkA
AAAKAP8AAAAAAAABDwAIAhAAKgAAAAoA/wAAAAAAAAEPAAgCEAArAAAACgD/AAAAAAAAAQ8ACAIQ
ACwAAAAKAP8AAAAAAAABDwAIAhAALQAAAAoA/wAAAAAAAAEPAAgCEAAuAAAACgD/AAAAAAAAAQ8A
CAIQAC8AAAAKAP8AAAAAAAABDwAIAhAAMAAAAAoA/wAAAAAAAAEPAAgCEAAxAAAACgD/AAAAAAAA
AQ8ACAIQADIAAAAKAP8AAAAAAAABDwAIAhAAMwAAAAoA/wAAAAAAAAEPAAgCEAA0AAAACgD/AAAA
AAAAAQ8ACAIQADUAAAAKAP8AAAAAAAABDwAIAhAANgAAAAoA/wAAAAAAAAEPAAgCEAA3AAAACgD/
AAAAAAAAAQ8ACAIQADgAAAAKAP8AAAAAAAABDwAIAhAAOQAAAAoA/wAAAAAAAAEPAAgCEAA6AAAA
CgD/AAAAAAAAAQ8ACAIQADsAAAAKAP8AAAAAAAABDwAIAhAAPAAAAAoA/wAAAAAAAAEPAAgCEAA9
AAAACgD/AAAAAAAAAQ8ACAIQAD4AAAAKAP8AAAAAAAABDwAIAhAAPwAAAAoA/wAAAAAAAAEPAH4C
CgAgAAAAFQAg8+JAAwIOACAAAQAWALAb3fNfYek//QAKACAAAgAPAA4AAAD9AAoAIAADABcALwAA
AAMCDgAgAAQADwAAAACE2wHNQf0ACgAgAAUADwAUAAAAAwIOACAABwAPAAAAQADA/9/B/QAKACAA
CAAPABYAAAD9AAoAIAAJAA8AFwAAAH4CCgAhAAAAFQAg8+JAAwIOACEAAQAWACW/WPKLZek//QAK
ACEAAgAPAA4AAAD9AAoAIQADABcALwAAAAMCDgAhAAQADwAAAACE2wHNQf0ACgAhAAUADwAUAAAA
AwIOACEABwAPAAAAQADA/9/B/QAKACEACAAPABYAAAD9AAoAIQAJAA8AFwAAAH4CCgAiAAAAFQAg
8+JAAwIOACIAAQAWAFc0EvDNa+k//QAKACIAAgAPAA4AAAD9AAoAIgADABcALwAAAAMCDgAiAAQA
DwAAAACE2wHNQf0ACgAiAAUADwAUAAAAAwIOACIABwAPAAAAQADA/9/B/QAKACIACAAPABYAAAD9
AAoAIgAJAA8AFwAAAH4CCgAjAAAAFQBA8+JAAwIOACMAAQAWAHsfb2kOnuk//QAKACMAAgAPABMA
AAD9AAoAIwADABcALQAAAH4CCgAjAAQADwAaWnwb/QAKACMABQAPABQAAAADAg4AIwAHAA8AAABA
AMD/38H9AAoAIwAIAA8AFgAAAP0ACgAjAAkADwAXAAAAfgIKACQAAAAVAGDz4kADAg4AJAABABYA
tWvM141u5D/9AAoAJAACAA8ADgAAAP0ACgAkAAMAFwAwAAAAfgIKACQABAAPAHJwfBv9AAoAJAAF
AA8AFAAAAAMCDgAkAAcADwAAAEAAwP/fwf0ACgAkAAgADwAWAAAA/QAKACQACQAPABcAAAB+AgoA
JQAAABUAYPPiQAMCDgAlAAEAFgB3jfm60X3kP/0ACgAlAAIADwAOAAAA/QAKACUAAwAXADAAAAB+
AgoAJQAEAA8AcnB8G/0ACgAlAAUADwAUAAAAAwIOACUABwAPAAAAQADA/9/B/QAKACUACAAPABYA
AAD9AAoAJQAJAA8AFwAAAH4CCgAmAAAAFQBg8+JAAwIOACYAAQAWAM6gyEUYgOQ//QAKACYAAgAP
AA4AAAD9AAoAJgADABcAMAAAAH4CCgAmAAQADwBycHwb/QAKACYABQAPABQAAAADAg4AJgAHAA8A
AABAAMD/38H9AAoAJgAIAA8AFgAAAP0ACgAmAAkADwAXAAAAfgIKACcAAAAVAGDz4kADAg4AJwAB
ABYA3fNfITgk6j/9AAoAJwACAA8AMQAAAAMCDgAnAAMAGAAAAOKm7ppGQn4CCgAnAAQADwBe76BO
/QAKACcABQAPABQAAAADAg4AJwAHAA8AAABAAMD/38H9AAoAJwAIAA8AFgAAAP0ACgAnAAkADwAX
AAAAfgIKACgAAAAVAGDz4kADAg4AKAABABYA9Emf9Elf6z/9AAoAKAACAA8AMgAAAP0ACgAoAAMA
FwAzAAAAfgIKACgABAAPAMrwoE79AAoAKAAFAA8AFAAAAAMCDgAoAAcADwAAAEAAwP/fwf0ACgAo
AAgADwAWAAAA/QAKACgACQAPABcAAAB+AgoAKQAAABUAgPPiQAMCDgApAAEAFgAlyhkUuUjnP/0A
CgApAAIADwAOAAAA/QAKACkAAwAXADQAAAB+AgoAKQAEAA8A3gqhTv0ACgApAAUADwAUAAAAAwIO
ACkABwAPAAAAQADA/9/B/QAKACkACAAPABYAAAD9AAoAKQAJAA8AFwAAAH4CCgAqAAAAFQCA8+JA
AwIOACoAAQAWACFDZYepS+c//QAKACoAAgAPAA4AAAD9AAoAKgADABcANAAAAH4CCgAqAAQADwDe
CqFO/QAKACoABQAPABQAAAADAg4AKgAHAA8AAABAAMD/38H9AAoAKgAIAA8AFgAAAP0ACgAqAAkA
DwAXAAAAfgIKACsAAAAVAIDz4kADAg4AKwABABYAGFY/0xE77D/9AAoAKwACAA8ADgAAAP0ACgAr
AAMAFwA1AAAAAwIOACsABAAPAAAAAA8ANsBB/QAKACsABQAPABQAAAADAg4AKwAHAA8AAABAAMD/
38H9AAoAKwAIAA8AFgAAAP0ACgArAAkADwAXAAAAfgIKACwAAAAVAIDz4kADAg4ALAABABYA/GLJ
L5b87T/9AAoALAACAA8ANgAAAP0ACgAsAAMAFwA3AAAAAwIOACwABAAPAAAAgGEANsBB/QAKACwA
BQAPABQAAAADAg4ALAAHAA8AAABAAMD/38H9AAoALAAIAA8AFgAAAP0ACgAsAAkADwAXAAAAfgIK
AC0AAAAVAKDz4kADAg4ALQABABYAUc6gyEWY3j/9AAoALQACAA8AOAAAAAMCDgAtAAMAGAAAAEYR
d+wsQgMCDgAtAAQADwAAAICfATbAQf0ACgAtAAUADwAUAAAAAwIOAC0ABwAPAAAAQADA/9/B/QAK
AC0ACAAPABYAAAD9AAoALQAJAA8AFwAAAH4CCgAuAAAAFQCg8+JAAwIOAC4AAQAWAMdxHMdxnN4/
/QAKAC4AAgAPADgAAAADAg4ALgADABgAAABGEXfsLEIDAg4ALgAEAA8AAACAnwE2wEH9AAoALgAF
AA8AFAAAAAMCDgAuAAcADwAAAEAAwP/fwf0ACgAuAAgADwAWAAAA/QAKAC4ACQAPABcAAAB+AgoA
LwAAABUAoPPiQAMCDgAvAAEAFgBPBWZxJ4joP/0ACgAvAAIADwAKAAAA/QAKAC8AAwAXADkAAAAD
Ag4ALwAEAA8AAAAATwk2wEH9AAoALwAFAA8AFAAAAAMCDgAvAAcADwAAAEAAwP/fwf0ACgAvAAgA
DwAWAAAA/QAKAC8ACQAPABcAAAB+AgoAMAAAABUAoPPiQAMCDgAwAAEAFgBr7RrzdaPoP/0ACgAw
AAIADwAKAAAA/QAKADAAAwAXADkAAAADAg4AMAAEAA8AAAAATwk2wEH9AAoAMAAFAA8AFAAAAAMC
DgAwAAcADwAAAEAAwP/fwf0ACgAwAAgADwAWAAAA/QAKADAACQAPABcAAAB+AgoAMQAAABUAoPPi
QAMCDgAxAAEAFgAVo4a/TfHoP/0ACgAxAAIADwAKAAAA/QAKADEAAwAXADkAAAADAg4AMQAEAA8A
AAAATwk2wEH9AAoAMQAFAA8AFAAAAAMCDgAxAAcADwAAAEAAwP/fwf0ACgAxAAgADwAWAAAA/QAK
ADEACQAPABcAAAB+AgoAMgAAABUAwPPiQAMCDgAyAAEAFgCRizCAep/dP/0ACgAyAAIADwAMAAAA
/QAKADIAAwAXADoAAAADAg4AMgAEAA8AAACASiuXxkH9AAoAMgAFAA8AFAAAAAMCDgAyAAcADwAA
AEAAwP/fwf0ACgAyAAgADwAWAAAA/QAKADIACQAPABcAAAB+AgoAMwAAABUAwPPiQAMCDgAzAAEA
FgCjkYBvXs3dP/0ACgAzAAIADwAMAAAA/QAKADMAAwAXADoAAAADAg4AMwAEAA8AAACASiuXxkH9
AAoAMwAFAA8AFAAAAAMCDgAzAAcADwAAAEAAwP/fwf0ACgAzAAgADwAWAAAA/QAKADMACQAPABcA
AAB+AgoANAAAABUAwPPiQAMCDgA0AAEAFgBBnExSrR3gP/0ACgA0AAIADwARAAAA/QAKADQAAwAX
ADsAAAADAg4ANAAEAA8AAACAcCuXxkH9AAoANAAFAA8AFAAAAAMCDgA0AAcADwAAAEAAwP/fwf0A
CgA0AAgADwAWAAAA/QAKADQACQAPABcAAAB+AgoANQAAABUAwPPiQAMCDgA1AAEAFgDgphg1/G3j
P/0ACgA1AAIADwAOAAAA/QAKADUAAwAXACUAAAADAg4ANQAEAA8AAACA7SuXxkH9AAoANQAFAA8A
FAAAAAMCDgA1AAcADwAAAEAAwP/fwf0ACgA1AAgADwAWAAAA/QAKADUACQAPABcAAAB+AgoANgAA
ABUAwPPiQAMCDgA2AAEAFgDjQ08FZnHjP/0ACgA2AAIADwAOAAAA/QAKADYAAwAXACUAAAADAg4A
NgAEAA8AAACA7SuXxkH9AAoANgAFAA8AFAAAAAMCDgA2AAcADwAAAEAAwP/fwf0ACgA2AAgADwAW
AAAA/QAKADYACQAPABcAAAB+AgoANwAAABUAwPPiQAMCDgA3AAEAFgB3jfm60b3nP/0ACgA3AAIA
DwARAAAA/QAKADcAAwAXADsAAAADAg4ANwAEAA8AAACAtyyXxkH9AAoANwAFAA8AFAAAAAMCDgA3
AAcADwAAAEAAwP/fwf0ACgA3AAgADwAWAAAA/QAKADcACQAPABcAAAB+AgoAOAAAABUA4PPiQAMC
DgA4AAEAFgDwzauJZ8XrP/0ACgA4AAIADwAOAAAA/QAKADgAAwAXADwAAAADAg4AOAAEAA8AAAAA
KI/3zEH9AAoAOAAFAA8AFAAAAAMCDgA4AAcADwAAAEAAwP/fwf0ACgA4AAgADwAWAAAA/QAKADgA
CQAPABcAAAB+AgoAOQAAABUA4PPiQAMCDgA5AAEAFgBlcSeIk8nrP/0ACgA5AAIADwAOAAAA/QAK
ADkAAwAXADwAAAADAg4AOQAEAA8AAAAAKI/3zEH9AAoAOQAFAA8AFAAAAAMCDgA5AAcADwAAAEAA
wP/fwf0ACgA5AAgADwAWAAAA/QAKADkACQAPABcAAAB+AgoAOgAAABUA4PPiQAMCDgA6AAEAFgBh
6nL7g8zrP/0ACgA6AAIADwAOAAAA/QAKADoAAwAXADwAAAADAg4AOgAEAA8AAAAAKI/3zEH9AAoA
OgAFAA8AFAAAAAMCDgA6AAcADwAAAEAAwP/fwf0ACgA6AAgADwAWAAAA/QAKADoACQAPABcAAAB+
AgoAOwAAABUA4PPiQAMCDgA7AAEAFgCcTFKtXePrP/0ACgA7AAIADwAOAAAA/QAKADsAAwAXADwA
AAADAg4AOwAEAA8AAAAAKI/3zEH9AAoAOwAFAA8AFAAAAAMCDgA7AAcADwAAAEAAwP/fwf0ACgA7
AAgADwAWAAAA/QAKADsACQAPABcAAAB+AgoAPAAAABUA4PPiQAMCDgA8AAEAFgAVo4a/TfHrP/0A
CgA8AAIADwAOAAAA/QAKADwAAwAXADwAAAADAg4APAAEAA8AAAAAKI/3zEH9AAoAPAAFAA8AFAAA
AAMCDgA8AAcADwAAAEAAwP/fwf0ACgA8AAgADwAWAAAA/QAKADwACQAPABcAAAB+AgoAPQAAABUA
4PPiQAMCDgA9AAEAFgD0VGAWdwLsP/0ACgA9AAIADwAOAAAA/QAKAD0AAwAXADwAAAADAg4APQAE
AA8AAAAAKI/3zEH9AAoAPQAFAA8AFAAAAAMCDgA9AAcADwAAAEAAwP/fwf0ACgA9AAgADwAWAAAA
/QAKAD0ACQAPABcAAAB+AgoAPgAAABUAAPTiQAMCDgA+AAEAFgClT/qkTzrqP/0ACgA+AAIADwAO
AAAA/QAKAD4AAwAXACEAAAB+AgoAPgAEAA8AjlR7G/0ACgA+AAUADwAUAAAAAwIOAD4ABwAPAAAA
QADA/9/B/QAKAD4ACAAPABYAAAD9AAoAPgAJAA8AFwAAAH4CCgA/AAAAFQAA9OJAAwIOAD8AAQAW
AJxBkYswQOo//QAKAD8AAgAPAA4AAAD9AAoAPwADABcAIQAAAH4CCgA/AAQADwCOVHsb/QAKAD8A
BQAPABQAAAADAg4APwAHAA8AAABAAMD/38H9AAoAPwAIAA8AFgAAAP0ACgA/AAkADwAXAAAA1wBE
AKQTAABsAooAigCKAIYAhgCGAIYAigCGAIYAhgCKAIoAjgCOAIoAigCKAIoAigCKAIoAigCKAIoA
igCKAIoAigCKAIYAPgISALYGAAAAAEAAAAAAAAAAAAAAAB0ADwADCwAAAAAAAQALAAsAAADvAAYA
BgA3AAAACgAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA/v8AAAUBAgAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAQAAAOCF
n/L5T2gQq5EIACsns9kwAAAAcAAAAAUAAAABAAAAMAAAAAgAAAA4AAAADAAAAFAAAAANAAAAXAAA
ABMAAABoAAAAAgAAAOQEAAAeAAAAEAAAAERhdmlkIERvbGxhcwAAAABAAAAAgPjBwKNcxgFAAAAA
AA26AaRcxgEDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAP7/AAAFAQIAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAEAAAAC1c3VnC4bEJOX
CAArLPmuMAAAALgAAAAIAAAAAQAAAEgAAAAXAAAAUAAAAAsAAABYAAAAEAAAAGAAAAATAAAAaAAA
ABYAAABwAAAADQAAAHgAAAAMAAAAlQAAAAIAAADkBAAAAwAAAKgZCwALAAAAAAAAAAsAAAAAAAAA
CwAAAAAAAAALAAAAAAAAAB4QAAABAAAAEQAAAE55IFRla3N0ZG9rdW1lbnQADBAAAAIAAAAeAAAA
CQAAAFJlZ25lYXJrAAMAAAABAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAA
---
Hvordan fikser jeg det tilbage til en fil igen ?
Avatar billede arne_v Ekspert
12. april 2006 - 04:11 #8
du læser selve den base64 encodede fil (fra 0M til AA) ind i en String
og konverterer til et byte array med Convert.FromBase64String
og det byte array skriver du til en fil
Avatar billede arne_v Ekspert
19. juni 2006 - 01:40 #9
tid at få afsluttet her ?