Avatar billede Mathias5148 Nybegynder
11. marts 2006 - 00:24 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hvad er G-lined?

hej nogle her der ved hvorfor jeg ikke kan connect til quakenet?
den skriver hverr gang

Server error: Closing Link: webFunny by sw.de.quakenet.org (G-lined)

og nu har jeg prøvet i 10 minutter
HVAD ER DET OG HVAD BETYDER DET!?!?!?!?

jeg skulle bare sættte en L-bot på en kanal for min ven...og hvad er mere naturligt end at sætte sine andre (3) computer på?

Hurtigt brugligt svar der virker=60 point!

mvh mathias Venter PÅ HJÆLP
Avatar billede Mathias5148 Nybegynder
11. marts 2006 - 00:28 #1
Hovsa nu er der forbinelse igen :D
Avatar billede Mathias5148 Nybegynder
11. marts 2006 - 00:28 #2
jeg snupper mine point igen
Avatar billede Slater Ekspert
11. marts 2006 - 02:48 #3
En G-line er en global kill-line. Det betyder at du er blevet banned fra hele netværket Quakenet. Det er en ret ekstrem ting at gøre, og der skal normalt meget til at få en G-line smidt efter sig.
Undrer mig du så hurtigt har fået adgang igen.
Avatar billede Mathias5148 Nybegynder
11. marts 2006 - 13:12 #4
Er det ikke normalt? at få så hurtig adgang igen
Og hvordan kan det være jeg får en G-line ved jeg ikke :S
Måske har de haft lavet en fejl også bagefter lavet det om igen :D