Avatar billede tiffana Novice
07. februar 2006 - 11:36 Der er 2 løsninger

et MSN program der kan håndtere logons fra flere accounts samtidi

findes der et 3. parts program der kan håndtere msn og som kan håndtere FLERE logons på en gang fra forskellige accounts med forskellige passswords ??

jeg har nemlig 2 accounts og jeg skal kunne bruge dem samtidig. Jeg kan IKKE bruge windows messenger da den ikke kan logge samtalerne og dette er en vigtig detalje - jeg skal kunne være online med begge accounts samtidig og kunne logge samtalerne

hvor finder jeg programmet der kan det ?

VH Tiff
Avatar billede james_t_dk Juniormester
07. februar 2006 - 11:41 #1
http://gaim.sourceforge.net/win32/index.php

Ikke bare kan du have flere MSN konti samtidigt du kan også have andre typer messengere åbne.....
Avatar billede nva Praktikant
07. februar 2006 - 11:59 #2
Du kan da godt logge samtalerne i Msn? Ellers kan du bruge Msgplus, men du skal svare nej til sponsor programmer. Hvis du vil have flere accounts kørende samtidig kan du bruge GetPatch fra www.mess.be - det kan også fjerne diverse irriterende reklamer fra Msn ;) Jeg bruger selv begge disse og har ingen problemer af nogen art. Det vil altså stadig betyde at du kører Msn - de andre er bare programmer du installerer og indstillinger første gang og derefter ikke tænker mere på dem - bare lige for at du forstår at det stadig er Msn du skal bruge efterfølgende.