Avatar billede disconow Nybegynder
24. januar 2006 - 10:44 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Program der understøtter flere webcams på samme tid

Hej

Jeg vil høre om der er nogen der kender et progem, hvor det er muligt at føre en smatale over webcam, jeg kender godt messsenger, men dette progem jeg skal bruge skal understøtte flere webcams på samme tid, og i realtime, så der ikke er noget forsinkelse på billedet (vi sidder på lokalt netværk så hastigheden er ikk noget problem)

det skal bruges til noget møde halløj i firmaet, hvor at der fks. bliver holdt et møde i et lokale, hvor folk så kan logge ind og følge det på webcams, smatidig skal dem i mødelokalet kunne se dem der er med over webcams'ne

nogen der kender sådan et progem?
Avatar billede istebjerg Nybegynder
24. januar 2006 - 12:28 #1
Avatar billede disconow Nybegynder
24. januar 2006 - 12:49 #2
istebjerg->

Det har jeg rodet lidt med, men der er det ikke muligt at have flere webcam på på samme tid
Avatar billede istebjerg Nybegynder
24. januar 2006 - 13:08 #3
http://www.viack.com/product/features/default.asp

Med forbehold, har ingen erfaring med produktet.. Men det ser ud til at være det du søger?
Avatar billede istebjerg Nybegynder
25. januar 2006 - 18:17 #4
Er det et program du/I kan bruge?
/Istebjerg
Avatar billede oleg Nybegynder
15. januar 2007 - 17:07 #5
Hej Disconow - jeg er også interesseret i at bruge flere webcams samtidigt - har du fundet frem til en løsning?

Mvh. Ole