Avatar billede cybermaster Nybegynder
22. januar 2006 - 22:05 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hvordan fjerner jeg de personer der har brugt min msn

Hej med jer, jeg vil meget gerne fjerne alle de oplysninger der gemmens i msn, så som mailadresser og passwords nå man lokker på.

Hvordan? :-D
Avatar billede bredker Nybegynder
22. januar 2006 - 22:09 #1
er det alle dem der er på din kontaktliste du mener

H-klik på personen og vælg "fjern en kontaktperson "
Avatar billede cybermaster Nybegynder
22. januar 2006 - 22:11 #2
Nej når jeg vil lokke på, kommer der en dropdown med forskellig mail adresser. Den skal også gøre sålede at jeg ikke bliver automatisk lokket på
Avatar billede bredker Nybegynder
22. januar 2006 - 22:15 #3
under funtioner>>indstillinger>>generalt
her kan du fjerne fluebenet med automatisk lokon

den med mailadresserne har jeg ikke set før
Avatar billede screem_brille Novice
22. januar 2006 - 22:22 #4
kontrolpanel -> bruger konti -> avanceret, manage accounts fjern de passport konti du ikke skal bruge mere.
Avatar billede enriko Nybegynder
22. januar 2006 - 22:34 #5
du  kan også gøre det på en anden måde. ville bare fortælle det så kan du selv vælge om hvilken metode du vil bruge.

START-KØR - CONTROL USERPASSWORDS2 derefter tryk på enter eller på ok.

Der dukker en vindue op. Valg fanen AVANCERET

Tryk på ADMINISTRER ADGANGSKODER.så dukker der en lille vindue op, i den vindue kan du se alle de email adresser som i har indtastet med tiden. Klik på en af dem og tryk på  FJERN

så nemt er det heheh
Avatar billede screem_brille Novice
22. januar 2006 - 22:35 #6
enriko det er det samme som jeg skrev ;)
Avatar billede enriko Nybegynder
22. januar 2006 - 22:40 #7
screem nej det er ikke det samme du skrev:) (ja oki det er det samme :))

Men der er det samme sted vi kommer til.To forskellige måder til gør en ting på :)