Avatar billede Mathias5148 Nybegynder
22. januar 2006 - 17:24 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

aMSN webcam logs kan ikke finde en program til at åbne dem

Hej med dig jeg vidste du ville kigge

Jeg bruger aMSN (På windows xp)
Jeg har haft nogen webcam samtaler igang og de har gemt sig som logs på computeren ( Meget smart )
Jeg ved hvor de er
Men jeg ved ikke hvilket program jeg skal åbne dem med (undtagen aMSN men det har min ven ligesom ikke)

Jeg har prøvet disse programmer:
Winamp
QuickTime
Microsoft Windows MediaPlayer
VLC Media player

Glemte jeg at sige filen slutter med .cam?

Mvh Mathias
PS. Håber der er nogen der kan hjælpe mig :)
Avatar billede jokkejensen Novice
22. januar 2006 - 19:23 #1
Avatar billede Mathias5148 Nybegynder
22. januar 2006 - 20:55 #2
den side fandt jeg også  men da jeg ikke kan engelsk (KUN MEGET LIDT) så kan jeg jo ikke læse hvad der står..

Vil du ikke ovrsætte lidt af det? (du får dine point bare rolig)

Jeg fandt også noget på deres forum med ordret *.cam http://amsn.recordingground.com/viewtopic.php?t=356 hvis du også vil give mig en oversættelse derfra

(kun en lille oversættelse)

:)
Avatar billede jokkejensen Novice
22. januar 2006 - 21:06 #3
Jo der står : Cam formatet er et direkte kopi af data der bliver modtaget fra den socket - Hvilket betyder det ikke er et MS format. Derfor kan ingen afspiller afspille disse filer, kun aMSN

Vi har planer for i fremtidige versioner at inkludere mere advancerede præsentations muligheder til webcam log præsentationen (spole frem, søge, vælge spefikke sesssions osv.) - OG vi har også planer om at lave en "converter" der kan konvertere disse logs om til et kendt format som avi eller mpeg

Disse "features" er ikke implementeret endnu, men vil sandsynligvis blive integreret i aMSN i fremtiden. Hav venligst tålmodighed indtil da.

Langt fra grammatisk korrekt, men du fanger nok ideen..

Mvh
Avatar billede jokkejensen Novice
22. januar 2006 - 21:07 #4
sig til hvis der er noget du ikke forstår af det ..

Mvh
Avatar billede Mathias5148 Nybegynder
22. januar 2006 - 21:16 #5
Jeg forstår godt det du har oversat og her er dine point ;)

Tak for hjælpen
Avatar billede Mathias5148 Nybegynder
22. januar 2006 - 21:20 #6
Jeg glemte at sige du er god til at oversætte det :)
Avatar billede jokkejensen Novice
22. januar 2006 - 21:43 #7
det kan nok gøres en del smukkere..

Men idéen var du skulle forstå pointen..

1000 tak for points !
Avatar billede Mathias5148 Nybegynder
26. januar 2006 - 21:13 #8
Det var så lidt ;-)