Avatar billede sutzi Nybegynder
27. december 2005 - 20:52 Der er 4 kommentarer

Pop-up blokker finder ikke små pop-ups

Jeg har en pop-up blokker, men der er 'en slags pop ups den ikke kan fange: de små der glider ind over skærmen (som ikke er en side for sig selv)... Hvordan gør man?
Mvh Sus
Avatar billede ranglen Nybegynder
27. december 2005 - 21:09 #1
Forlader siden, og kommer ikke tilbage. Det gør jeg, hvis en side gør brug af den type reklame
Avatar billede sutzi Nybegynder
27. december 2005 - 21:13 #2
Det er ikke fra en bestemt side - det er de samme der kommer - sådan noget poker tror der er 5 forskellige... de er sådan nogle små nogle der glider ind fra siden. Den pop up blokker jeg har kan ikke fange dem for det er sådan en med en black list hvor man black lister adressen på pop uppen, men her er ingen adresse...
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
28. december 2005 - 06:23 #3
Jeg kender ikke nogen gratis popupstopper der fjerner den type popups. Der må du købe, for at blive dem kvit. Jeg kan anbefale disse to:

http://spywarefri-shop.dk/index.php?cPath=38

http://www.superadblocker.com/

Den her er gratis, og kan måske gøre tricket, men jeg er ikke sikker

http://www.kolumbus.fi/eero.muhonen/FS/

Den vil under alle omstændigheder være meget bedre end blacklist systemet, der er forældet.
Avatar billede sutzi Nybegynder
28. december 2005 - 11:46 #4
OK - det prøver jeg... jeg er ellers bare så glad for det black list system, da det ikke stopper de pop ups man gerne vil se...