Avatar billede hitengel Praktikant
20. december 2005 - 20:29 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke logge på. Der gives forskellige grunde hver gang

Hej.
Jeg har de sidste par timer ikke kunnet logge på msn. Bl.a. har den sagt, at min kontaktliste ikke er tilgængelig, at tjenesten ikke er tilgængelig, og at det er et problem med min gateway. Sidstnævnte har jeg svært ved at forstå.
Hvorfor kan den ikke få forbindelse?
Avatar billede hitengel Praktikant
20. december 2005 - 20:31 #1
Eller rettere: Den skriver, at min standardgateway er offline...
Avatar billede jepe Nybegynder
20. december 2005 - 20:43 #2
Har du tjekket om Messenger-tjenesten er nede hos microsoft?? Klik på hjælp når du får fejlmeddelelsen  under forsøget på at logge på...

/jepe
Avatar billede hitengel Praktikant
20. december 2005 - 20:51 #3
Ja, det har jeg prøvet, men så kommer jeg til en side, hvor der står, at denne information ikke er tilgængelig... Det kan jo sagtens være dér problemet ligger, men jeg forstår i så fald ikke de forskellige fejlmeddelser, jeg får.
Avatar billede hitengel Praktikant
20. december 2005 - 20:53 #4
Avatar billede jepe Nybegynder
20. december 2005 - 20:56 #5
Prøvede lige at logge på - fik fejl for 10 min. siden, men kunne logge ind nu... Så ganske rigtigt lidt småproblemer fra tjenestens side :-)

/jepe
Avatar billede hitengel Praktikant
20. december 2005 - 21:01 #6
Kan du logge på? For det kan jeg stadig ikke...
Avatar billede varmeskud Praktikant
20. december 2005 - 21:08 #7
kan heller ikke logge på
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. december 2005 - 21:30 #8
har ikke kunnet logge på hele dagen.
Avatar billede hitengel Praktikant
20. december 2005 - 21:46 #9
Hmm, jeg var logget på i eftermiddags uden problemer. Men ja, problemet er tydeligtvist ikke min forbindelse. Smid nogle svar, så giver jeg point, når jeg kan få forbindelse til msn igen ;)
Avatar billede jepe Nybegynder
20. december 2005 - 22:14 #10
Du skal være velkommen - men har jo som sådan ikke hjulpet..! :-)

God jul!

/jepe
Avatar billede hitengel Praktikant
21. december 2005 - 00:34 #11
Nej, men pointene skal jo gives...
Avatar billede jepe Nybegynder
21. december 2005 - 14:01 #12
Jeg siger mange tak så :-)