Avatar billede zjadow Novice
07. december 2005 - 18:22 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Langsom download

Hej, jeg er for nylig kommet hjem fra Studietur i Firenze, og derfor har vi en del film dernede fra, og billeder især. Men når disse billeder/film skal sendes, går det utroligt langsomt.

Har et screenshot fra NetLimiter:

http://img381.imageshack.us/img381/5656/unavngivet89va.jpg

Som I nok kan se, er der et mønster i det. Hvad pokker kan der være galt? Har slået firewall af og på. Det hjalp ikke
Avatar billede johnstigers Seniormester
07. december 2005 - 19:45 #1
Prøv uden NetLimiter...
Avatar billede zjadow Novice
07. december 2005 - 19:46 #2
Har jeg også prøvet
Avatar billede johnstigers Seniormester
07. december 2005 - 19:59 #3
(har lige set at det er msn i sender med...)

Upload billederne til en side som www.rapidshare.se
Avatar billede zjadow Novice
07. december 2005 - 21:31 #4
Jamen jeg vil gerne have det fixet generelt. Det er pisse irriterende.
Avatar billede zerocrash Nybegynder
22. december 2005 - 11:01 #5
Generelt er det IKKE smart at bruge MSN til fildeling - for det første så skal trafikken gennem MSN's Messenger-server - dernæst skal den forwardes ud til din modtager - dette trin ville skippe en masse hastighed.

Derimod så vil det være mere praktisk - enten at oprette en lokal ftp og så køre en share den vej - når det er store mængder af data og flere store filer. ELLER som john siger - brug www.rapidshare.se. MSN er rigtig dårlig til at sende filer med - medmindre i begge har en HULENS god internetlinie!
Avatar billede zjadow Novice
22. december 2005 - 12:41 #6
Jamen den har ikke altid gjort det, den har virket rigtig godt før. Tror det var efter jeg kørte sådan noget med registrerings-clean noget
Avatar billede johnstigers Seniormester
17. januar 2006 - 00:16 #7
gendan til før du kørte den reg clean ting!
Avatar billede zjadow Novice
17. januar 2006 - 17:09 #8
Har fixet det selv... vha formatering :|