Avatar billede 5katte5 Nybegynder
06. december 2005 - 14:14 Der er 3 kommentarer

Min MSN er online, men jeg står som offline.

Hejsa!

Jeg har i 3 dage nu bikset med min MSN 7.5, problemet er...
Jeg er online...den  står som online hos mig ...er jeg offline det meste af tiden, hos dem på min liste....

Jeg har afinstalleret 2 gange og prøvet at logge på fra 2 andre comp også...problemet er der stadigvæk....

Så håber der er en her...som måske selv har prøvet det...

Knus
katten
Avatar billede bramming Nybegynder
06. december 2005 - 15:34 #1
Hej.. i forbindelse med rettelser på msn severe i øjeblikket vil der forekomme fejl, påå folks msn!

Jeg oplevede det selv igår - og kom i kontakt med en som har kendskab til msn!

De regner med at problemet vil være løst, i slutningen af ugen!
Avatar billede bramming Nybegynder
07. december 2005 - 00:14 #2
Hva?
Avatar billede bramming Nybegynder
08. december 2005 - 16:59 #3
Hmm ... Ikke meget aktivitet her!