Avatar billede supersigne Nybegynder
02. november 2005 - 18:16 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

Genveje til internettet vil ikke åbne

Nu har jeg den sidste uge forsøgt at åbne sider til internettet via genveje på mit skrive bord, og det kunne også nogenlunde lykkes. Dog på den måde, at vinduet lagde sig i proceslinien, hvorefter jeg skulle højreklikke og derfter klikke på "maksimer". Nu har jeg så opdateret mine browserindstillinger gennem Windows Update, og nu er den helt gal. Jeg kan ikke åbne mine genveje overhovedet nu, og da jeg skrev adressen www. eksperten.dk, ville den slet ikke åbne, måtte iond på Google og derefter klikke på linket.....dybt besværligt.. Hvad er det lige der sker. Jeg kører med Windows Me, og Internet Explorer 6.
På forhånd tak
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
02. november 2005 - 18:21 #1
Avatar billede supersigne Nybegynder
02. november 2005 - 18:23 #2
Prøver...
Avatar billede supersigne Nybegynder
02. november 2005 - 18:24 #3
Jeg kan slet ikke åbne linket, hverken ved at venstre eller højreklikke på det
Avatar billede supersigne Nybegynder
02. november 2005 - 18:34 #4
Nu har jeg prøvet og intet virkede......
Avatar billede supersigne Nybegynder
02. november 2005 - 18:36 #5
jeg skulle bl.a. trykke på "Kør" og skrive flg. regsvr32 efterfulgt af dll-filer.....allesammen lykkedes på nær den sidste som lød: browseeui.dll, der fik jeg svaret at en nødvendig fil manglede for at kunne fuldføre handlingen.........mon det er derfor det ikke fungerer, altså min browser?
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
02. november 2005 - 18:36 #6
marker linket, kopier, og sæt ind, i adresse linien... tryk gå.O)
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
02. november 2005 - 18:39 #7
prøv evt. at tømme internet temp filer, hvergang du lukker for iExploerer.. det gøres i funktioner/internetindstillinger/avanceret.

og nulstil explorer.. (programmer og avanceret)
men et lille trick..-Du vil få en hurtiger Web browsing efter dette lille trick!nemlig. clear Windows XP DNS cashe
I command prompt skriver du bare ipconfig /flushdns og så skulle du gerne mærke en forskel.(skriv i kør --> CMD)
opdater windows.
men jeg tror nu ikke det løser problemet..prøv for en sikkereds skyld at hente spybot og adaware hos download.com
og kør dem.

!! prøv at tømme dit firewalls/antivirus papirkurv, eller dem som er i karantæne m.m.. Du skal måske gøre det manuelt, altså finde mapperne og selv slette filerne.!!
hvis du har sådan noget
Avatar billede supersigne Nybegynder
02. november 2005 - 18:40 #8
Det gjorde jeg, det var den eneste måde jeg kunne få det til at virke på, vel at mærke hvis jeg havde trykket ctrl+n først, så jeg ligesom havde et xtra vindue.....hmm, hvorfor ved jeg ikke, men det fungerede....., men supporten fra windows, virker altså ikke : (
Avatar billede supersigne Nybegynder
02. november 2005 - 18:41 #9
Jeg kører med Windows ME, Ad-aware, empty temp, spywareblaster, antivirus..ja, hele molevitten.............
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
02. november 2005 - 19:16 #10
det kan jo netop være derfor, der er en af dem som blokkere.

så tøm dit firewalls/antivirus papirkurv, eller dem som er i karantæne m.m..
Avatar billede supersigne Nybegynder
02. november 2005 - 19:38 #11
Alt er tømt...så det skulle ikke være tilfældet........nu har jeg systemgendannet, men jeg kan ikke se mit logon på min netbank, om det er "bare" er lige nu, med deres site eller om det er noget der fortsætter, ved jeg ikke endnu.......tiden har svaret...suk
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
02. november 2005 - 19:48 #12
*G*.. giv ikke op.. du skal sikkert blot installere java igen..??

men hvorfor systemgendannelse..lige pludseligt.
det er sikkert en setting i dine mange, unødvedige firewalls, du har kun brug for 1., du har sikkert 3-4 stk..???
Avatar billede supersigne Nybegynder
02. november 2005 - 20:07 #13
Så vidt jeg er orienteret så har jeg kun een firewall........., men igen, ingenting er sikkert og slet ikke med Microsoft ;-)........opdaterer aldrig mere! ;-)
Anyway, så har jeg nu fået installeret java igen, og takket være systemgendannelse og en sød fyr på min netbanks hotline, kører det hele igen........velbehageligt suk herfra
Avatar billede supersigne Nybegynder
02. november 2005 - 20:08 #14
Egentlig skulle han jo ha' de 200 point, men da du har brugt tid på mig, skal du vel ha dem? : )
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
02. november 2005 - 20:12 #15
vi kan dele..??
Avatar billede supersigne Nybegynder
02. november 2005 - 20:14 #16
har du fået pointene???
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
02. november 2005 - 20:15 #17
ps: hvis det er til netbank, du vil checke, kan du altid lige gå ind på znn.dk
og checke, el. hente java..O)
bare lige til en anden gang, el. hvis du så sidder ved en anden pc..??

http://www.znn.dk/
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
02. november 2005 - 20:16 #18
du skal markere navnet, og derefter trykker på accepter..
Avatar billede supersigne Nybegynder
02. november 2005 - 20:16 #19
takker for tippet.........fortsat god aften : )
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
02. november 2005 - 20:17 #20
tak..O)..!!