Avatar billede Slettet bruger
30. oktober 2005 - 20:10 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

skype hjælp med lyd

hvorfor skruer min microfon ned for lyden når jeg ringer til nogen på skype . og så kan jeg ik skrue op for den igen ???
Avatar billede gratis Nybegynder
31. oktober 2005 - 01:14 #1
Menuen Tools|Options|Sound Options| fjern flueben fra "Let Skype adjust my sound device settings"så ka du selv styre det :)
Avatar billede Slettet bruger
03. november 2005 - 19:39 #2
nej det har jeg prøvet den sidder stadig fast i lyd justering, er det mon en fejl i skype
Avatar billede gratis Nybegynder
03. november 2005 - 19:43 #3
det er der da någet der ku tyde på, hos mig virker det, hvilken version har du ? min er 1.4.0.84
Avatar billede Slettet bruger
06. november 2005 - 22:52 #4
det er den der er lige før den nye version der lige er kommet
Avatar billede gratis Nybegynder
06. november 2005 - 23:41 #5
hent den nye og installer den, det er den jeg har og den virker fint her ;)
Avatar billede Slettet bruger
15. november 2005 - 19:45 #6
okay tak
Avatar billede gratis Nybegynder
15. november 2005 - 19:49 #7
du er velkommen :) da jeg ikke samler på point,snupper du dem selv, det gør du sådan her:

læg selv et svar,( flyt knappen ude til venstre fra kommentar til svar ) MARKERE dit navn og trykke på accepter
Avatar billede Slettet bruger
23. november 2005 - 21:35 #8
oaky tak ...

lukket