Avatar billede tiger_dk Mester
25. oktober 2005 - 15:04 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

E-mailen er ikke bekræftet, hvordan det ?

Hej Eksperter !

Jeg har på min liste et par stykker, hvor der står e-mailen er ikke bekræftet, hvordan det ? Det er MSN 7.5 jeg kører med og f.eks hvis det er en ældre udgave af MSN jeg prøver, så siger den det samme. Når vedkommende er online, så kan jeg godt snakke med dem uden problemer ?

Mange af dem jeg har på min liste er ikke "hotmail og msn" adresser, de virker godnok, der står ikke e-mailen er ikke bekræftet, men der er bare lige et par stykker, der skaber sig lidt !

F.eks en af dem der skaber sig, har samme e-mail adresse som en af dem der ikke er noget i vejen med !

Kan i hjælpe mig, svar bedes, hurtigt muligt ?

Mvh
tiger_dk
Avatar billede nva Praktikant
25. oktober 2005 - 15:11 #1
Det er ham du har addet der ikke har bekræftet sin e-mail da han har lavet et .net passport
Avatar billede tiger_dk Mester
25. oktober 2005 - 15:13 #2
Med andre ord vil det sige ?
Avatar billede nva Praktikant
25. oktober 2005 - 15:15 #3
If you see E-mail Address Not Verified after a contact's e-mail address in your MSN
Messenger contacts list, that person has signed up for a Microsoft .NET Passport but has not verified that the e-mail address belongs to him or her.
A person's identity is verified when he or she responds to the e-mail message sent by Microsoft for that purpose. After the e-mail address is verified, your contact's display name will appear in your MSN Messenger contacts list instead of his or her e-mail address.
Avatar billede nva Praktikant
25. oktober 2005 - 15:17 #4
Det betyder ingenting for om den virker eller ej - hvis han går ind på sin .Net Passport bør han kunne bekræfte et eller andet sted og den tilføjelse vil så forsvinde.
Avatar billede tiger_dk Mester
25. oktober 2005 - 15:24 #5
nu spørger jeg dumt, men hvor kan man gå ind i sin .Net Passport er du MSN det kan gøres, og hvordan ? Det er sån jeg har noget at gå efter, når jeg skal forklare det ?
Avatar billede nva Praktikant
25. oktober 2005 - 15:35 #6
Hvis jeg kunne køre msn her fra min arbejdsplads kunne jeg sikkert finde ud af det og forklare det - men det kan jeg desværre ikke. Er der ikke noget med kontooplysninger eller lignende i msn man kan vælge?
Avatar billede nva Praktikant
25. oktober 2005 - 15:37 #7
Avatar billede tiger_dk Mester
25. oktober 2005 - 15:39 #8
Tak for svaret ! Point, som lovet !