Avatar billede Slettet bruger
23. oktober 2005 - 19:04 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

liste over kontaktpersoner

Hvor ligger listen over kontaktpersoner i messenger (altså den der hentes når man logegr på?)

Ligger den på MSN serveren eller lokalt på min computer?

For når jeg prøver på at logge ind fortæller den mig at der ikke er adgang til listen over kontaktpersoner lige pt.

Men lånte så et login til en kammerats msn for at tjekke, og det kan jeg sagtens komme på med, så hva pokker er der galt?
For virker da lidt underligt hvis det kun lige er min liste der ikker er tilgængelig på serveren.
Avatar billede screem_brille Novice
23. oktober 2005 - 19:06 #1
Den ligger på deres servere (husk du kan jo logge på næsten hvilken som helst maskine med din konto, uden din computer er tændt)
Avatar billede Slettet bruger
23. oktober 2005 - 19:08 #2
ja mente jeg også nok, men så er det jeg bare undrer mig over hvorfor jeg ikk kan logge på med min egen men godt med en anden, for så er det jo hverken min computer eller forbindelse der er noget galt med, men åbenbart bare lige kun min kontaktliste på msn serveren der er spærret for - er fannerme wierd
Avatar billede visualdeveloper Nybegynder
23. oktober 2005 - 19:10 #3
Den ligger på serveren...det er derfor jeg fx kan logge på min msn på en helt tilfældig computer !
Avatar billede visualdeveloper Nybegynder
23. oktober 2005 - 19:11 #4
jeg kan godt forstå er du er Wierd !
Avatar billede triple-x Nybegynder
23. oktober 2005 - 19:39 #5
Jeg har oplevet samme problem med den ikke vil hente en liste ind.

I mit tilfælde har problemet løst sig selv efter nogle minutter.

Jeg kunne forstille mig det måske var MSN's servere der blev overbelastede, men det er et skud i tågen.
Avatar billede Slettet bruger
29. oktober 2005 - 17:14 #6
Ka egentlig ikke helt forstå hvorfor i har lagt svar, syns ikke rigtig der var noget i jeres besvarelser der prøvede at afhjælpe mit problem... Men det blev triple-x der fik ret.

Men i skal da nok få point alligevel, for er i jo åbenbart ret vilde med :p
Avatar billede screem_brille Novice
29. oktober 2005 - 17:18 #7
du spørg om den liste ligger lokalt eller på en server, det svarer vi på ?
Avatar billede Slettet bruger
29. oktober 2005 - 17:19 #8
Men lånte så et login til en kammerats msn for at tjekke, og det kan jeg sagtens komme på med, så hva pokker er der galt? var jo det egentlige spørgsmål :)
Avatar billede screem_brille Novice
29. oktober 2005 - 17:26 #9
ja og det kan nemt skyldes at den server som har dine oplysninger var nede, og den som havde din kammerats ikke var *S*
Avatar billede styler.dk Nybegynder
23. november 2005 - 16:29 #10
En anden gang, prøv og tjek:
http://messenger.msn.dk/status.aspx - ka være de skriver noget der!