Avatar billede zyric Nybegynder
23. oktober 2005 - 12:36 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Problemer med bruger

Nu prøvede jeg for et stykke tid siden at poste den samme opgave, men har ikke fået nogen svar, så derfor har jeg nu valgt at sætte den til 200 point.
Håber jeg kan få nogen svar fra jer eksperter derude :)

Hej Eksperter derude.

Siden starten af denne uge, har jeg haft et mærkeligt problem med min ene bruger på MSN Messenger 7.5.
Når jeg er logget ind og har villet åbne et vindue for at skrive til en person, har jeg simpelthen fået en windows fejlmelding, og derefter er hele programmet lukket ned. Jeg prøvede at logge ind på et andet account fra samme computer, uden problemer.
Min bruger, som fik fejlmelding i MSN Messenger prøvede jeg så at åbne i Windows Messenger og der virkede det uden problemer. Heller ingen problemer på WebMessenger.
Jeg har selvfølgelig prøvet lidt af hvert. Uninstalleret og installeret igen. Installeret den nyeste version af MSN, men uden nogen form for held.
Jeg har ikke rigtig nogen ideer til hvordan jeg kan komme videre, fra denne underlige fejl. Mener ikke at have ændret instillinger, og de er da også gennemtjekket et par gange.

Håber der er nogen der har nogen andre ideer til hvordan jeg får udbedret denne skade. Hvis I har spørgsmål til det, skal jeg nok besvarer dem så godt jeg kan.
Tak.
Avatar billede clausj Nybegynder
23. oktober 2005 - 14:54 #1
Har du messenger plus?  afsinstaller det eventuelt...  (kendt for crap iflg. expertne), efter endt afinstalering af messenger 7,5 (eller 7,0), kører da  eventuelt et program der der hedder ccleaner som du kan hente her...  http://www.download.com/CCleaner/3000-2144_4-10448648.html?tag=lst-0-1
..... genstart din pc, og installer messenger 7,5  (men undlad helst messnger plus)---  Men elers kunne det jo også godt se ud som fejlen ligger hos MSN !!!!  Sad og kedet mig lidt, så bare en lille komentar...
Avatar billede clausj Nybegynder
23. oktober 2005 - 14:55 #2
Kør CCleaner inden genstart.....  I Cleaner vælg "afhæjlp problemer)
Avatar billede zyric Nybegynder
24. oktober 2005 - 20:17 #3
Perfekt, det virkede :)
Du skal lige have dine point..
Avatar billede clausj Nybegynder
24. oktober 2005 - 20:55 #4
iorden. fortsat go fornøjelse..
Avatar billede zyric Nybegynder
08. november 2005 - 19:00 #5
Så burde de være accepteret ;)