Avatar billede tomicich Nybegynder
17. oktober 2005 - 18:51 Der er 14 kommentarer

Ikoner på skriveboret virker ikke

på min bærbar pc en fujitsu siemens amilo L series . virker nogle af ikonerne ikke ( denne computer. internet Explorer.papirkurv og diverse programmer )den køre Windows XP .
når man klikker på dem kommer timeglasset frem men der sker ikke noget.er der nogle der ved hvad der er problemet..
Avatar billede tomicich Nybegynder
17. oktober 2005 - 19:05 #1
Windows XP er en home edition-SP2
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
17. oktober 2005 - 19:26 #2
lyder som om du skal ud i en repair..?
Avatar billede tomicich Nybegynder
17. oktober 2005 - 19:30 #3
Hvad mener du med en repair..?
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
17. oktober 2005 - 19:31 #4
her er lidt hjælp til en repair,.-> http://www.hcma.dk/tips1to10.htm#no4
Avatar billede tomicich Nybegynder
17. oktober 2005 - 19:36 #5
Kan man godt gøre det med en Recovery CD-Rom
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
17. oktober 2005 - 19:38 #6
det vil jeg mene.. men husk backup af vigtige ting..O)

ellers har du sikkert en mappe der hedder "i386".. derfra kan du også køre en repair, tryk på winnt32.exe
Avatar billede tomicich Nybegynder
17. oktober 2005 - 19:39 #7
Det er lidt svært da jeg ikke kan komme ind på c. drevet fra windows XP. da jeg jo ikke kan åbne denne computer og stifinder..
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
17. oktober 2005 - 19:41 #8
hvad hvis du starter i fejlsikret tilstand.?
men prøv med cdén..1.
Avatar billede majsmarken Nybegynder
17. oktober 2005 - 19:47 #9
[WindowsTasten] + [E] starter Stifinder !!!
Avatar billede tomicich Nybegynder
17. oktober 2005 - 19:48 #10
det er næsten det samme problem når jeg stater op i fejlsikret tilstand . der kan jeg heller ikke åbne denne computer og stifinder...
det virker som om at computeren køre meget langsom i forhold til hvad den plejer . og som om at der er et eller andet program der hænger .. når jeg trykker på Ctrl-Alt-del bruger Cpuen 1-5 % og der er ingen programmer der køre
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
17. oktober 2005 - 19:51 #11
check dma, hvis du kan..(win+pause/hardware/enhedshåndtering)
http://fp.tiscali.dk/fpe6x100713/guider/Langsom%20computer2.htm
Avatar billede majsmarken Nybegynder
28. oktober 2005 - 10:25 #12
(Hvad endte denne tråd med?)
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
29. oktober 2005 - 11:05 #13
^^??

Svarer hvis du kunne bruge det til noget..?
Avatar billede tomicich Nybegynder
29. oktober 2005 - 11:29 #14
Det viste sig at hardisken var færdig og måtte udskiftes.. men jeg fik hentet det ud af den som jeg skulle bruge ved at installer en andet styersystem end windows...