Avatar billede bluetooth Nybegynder
30. september 2005 - 12:34 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Skal de tabte kæder konverteres til filer?

Min svogers computer har fået opdateret ét-eller-andet via Windows Update. Da den genstartes køre den gennem en lang (1,5 døgn) proces med nogle kæder, der ikke dur eller lignende (har fået det forklaret over telefonen...).

Nu spørger computeren:

Skal de tabte kæder konverteres til filer? (Ja/Nej)

Han siger, han ikke kan vælge hverken ja eller nej, da (siger han) tastaturet pludselig ikke dur...

Hvad skal han gøre? Må han slukke den?

Er der risiko for, at der kan opstå problemer med at redde, hvad der er på harddisken? Eller er det slet ikke en risiko, men bare en irrationel frygt?

Og hvad er det egentlig, computeren har gang i?
Avatar billede kalp Novice
30. september 2005 - 12:41 #1
Han skal gerne sige ja, men hvis han ikke kan gøre noget er han tvunget til at genstarte pc'en.

Han burde ikke miste nogle filer ved det.. måske windows filer, men så kan vi lave en repair.
Avatar billede bluetooth Nybegynder
30. september 2005 - 12:48 #2
Så bliver det det...

Han har ikke reel mulighed for at opdatere jævnligt, da det er en "gammel" computer med 56K-modem adgang til nettet.

Men ved du, hvad det egentlig er, computeren laver og hvorfor?
Avatar billede bluetooth Nybegynder
30. september 2005 - 12:51 #3
Kalp: Hvordan giver jeg dig point?
Avatar billede kalp Novice
30. september 2005 - 12:54 #4
Jeg har set fejlen før i forbindelse med at der var virus på computeren... ikke nødvendigvis derfor at den er opstået, men det ville være en god ide lige at få tjekket for det:)

Jeg ligger et svar så kan du acceptere det ved at markere mit navn i venstre side og trykke på accepter svar:)