Avatar billede izpep Nybegynder
06. september 2005 - 15:32 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

F disk

hej

jeg skal ha delt min HDD op men ved ikke hvordan jeg kommer ind i F disk, eller jeg skal bare kom ud så jeg kan skrive i dos så kan jeg godt komme ind i F dsik

håber i kan hjælpe
Avatar billede izpep Nybegynder
06. september 2005 - 15:33 #1
ups eller jeg skal bare kom ud  i dos så jeg kan skrive i dos så kan jeg godt komme ind i F dsik
Avatar billede silvershadow Nybegynder
06. september 2005 - 15:39 #2
Hvis det er den disk du har Windows på så har du et problem, hvis ikke så gå ind i kontrolpanelet under computeradministration slet den nuværende partition og formater påny med en mindre størrelse som du selv bestemmer.
Avatar billede silvershadow Nybegynder
06. september 2005 - 15:42 #3
Undskyld der mangler noget, under computeradministration vælger du lager og så diskhåndtering maker den disk du skal dele og slet partitionen.
Avatar billede majsmarken Nybegynder
06. september 2005 - 15:46 #4
... det der med DOS'ens FDISK var i "gamle" dage - så brug bare XP's 'diskhåndtering' som beskrevet...
Avatar billede c-holst Novice
06. september 2005 - 15:52 #5
Hej. Hvordan går det så. Har du ikke fundet ud af det endnu, skal vi lige vide lidt småting om din maskine og dine ønsker.

hvilket styresystem kører du med?

skal din computer formateres, eller skal du bibeholde dit styresystem?
Avatar billede izpep Nybegynder
06. september 2005 - 18:26 #6
nej det er fordi den kommer med en fej med noget at jeg har gjordt en fejl da jeg delt min HDD op
Avatar billede izpep Nybegynder
06. september 2005 - 18:28 #7
jeg køre med xp.
Avatar billede c-holst Novice
12. oktober 2005 - 20:22 #8
Fandt du ud af noget, og har du evt brug for mere hjælp?

ellers må du gerne lukke tråden her, da der sansynligvis ikke kommer flere indlæg.

pointene kan du evt tage selv

mvh

c-holst