Avatar billede newyork Nybegynder
27. august 2005 - 19:38 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Bedste hjemmesideprogram

Hej

Jeg er ved at lave en hjemmeside til min klasse, og indtil videre har jeg brugt frontpage 2003. Dette har sådan set også været godt nok, men jeg synes ikke, at folk er specielt vilde med det program. Derfor vil jeg høre om, hvad andre folk bruger i stedet for?

Jeg har dog nogle krav til programmet, og det er, at man skal kunne lave et forum, kunne lave adgangskode og skal kunne lave en database så folk kan uploade billeder til siden.

Er der nogen som har nogle gode forslag?? Det er lige meget om det gratis eller om det koster noget
Avatar billede strych9 Praktikant
27. august 2005 - 19:42 #1
Hvis du lige kunne lægge et svar og så lukke det her spørgsmål ved at markere dit eget navn og trykke accepter.

Det hører ikke hjemme i firewall forum nemlig.
Avatar billede newyork Nybegynder
27. august 2005 - 19:44 #2
okay.. vidste nemlig ikke om man skulle slette spørgsmålet
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. august 2005 - 20:43 #3
Man kan ikke slette et spørgsmål :)