Avatar billede griner Nybegynder
13. august 2005 - 17:54 Der er 3 kommentarer

kan ikke komme på nettet over ved ven..

Hey.. Jeg har en bærbar med trådløs internet og lan forbindelse derhjemme.. Nu er jeg over ved en ven.. og vi vil godt spille over lanforbindelse.. men det virker ikk.. hjælp os..

Venlig Hilsen Jesper Haugaard
Avatar billede kenp Novice
13. august 2005 - 22:15 #1
ja det var en god og præcis beskrivelse af fejlmeldig, styresystem og andre relevante oplsyninger.. så som router firewall m.v.
Avatar billede griner Nybegynder
14. august 2005 - 16:51 #2
Hej kenp
Jeg er kommet hjem fra min kammerat, så spørgsmålet er ikke aktuelt lige nu.

Jeg genfremsætter spørgsmålet næste gang det bliver aktuelt, og jeg skal så prøve at beskrive problemet lidt mere præcist.

Tak for din interesse.

Vil du have point, skal du lægge et svar.

mvh
Jesper
Avatar billede kenp Novice
14. august 2005 - 16:58 #3
Nope behold du dem bare :)