Avatar billede bavian Nybegynder
10. august 2005 - 11:12 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Norton promter for "Ccapp

Så er den gal igen???!!!!!

Der bliver ved med at dukke et Norton-vindue op på skærmen. Det sprøger om jeg vil godkende Ccapp. Det kommer nogle gange mange gange om dagen. Typisk når jeg åbner Outlook. Jeg siger altid "permit all", men det er mit Norton fuc..... ligeglad med.

MVH
Bavian
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
10. august 2005 - 11:21 #1
Jeg tror du skal prøve at afinstallere, genstarte og geninstallere Norton Internet security. Ccapp er emailscanneren fra Norton og når den ikke kan finde ud af at du giver lov til at den må køre, er der et eller andet galt med opsætningen. Du bør selvfølgelig afbryde netforbindelsen mens du gør dette, da du er uden firewall imens geninstallationen står på.
Avatar billede kalp Novice
10. august 2005 - 11:23 #2
Undersøg om du i Nortons indstillinger har sat den til at overvåge outlook.. det skal den helst. ccapp er ikke kun til overvågning af emails nemlig så måske er den ikke korrekt slået til.
Avatar billede bavian Nybegynder
28. december 2005 - 17:03 #3
nope