Avatar billede boost1 Nybegynder
04. august 2005 - 22:29 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Sony Cyber-shot DSC-W17 linse

Hej, jeg ville gerne spørge om man kan få Polarizing filter kit, Special effects filter kit eller Neutral density filter til et Sony Cyber-shot DSC-W17, uden at skulle have en anden linse på (altså kun ved brug af standard-linsen).

Jeg siger på forhånd mange tak for hjælpen :)
Avatar billede hexya Nybegynder
04. august 2005 - 23:43 #1
Nu er det jo enten et W1 eller et W7 du tænker på - jeg har i hvert fald aldrig hørt om et W17.
Hele W-serien har 30mm lensethread. Så det du skal bruge er denne adapter/konverter, VAD-WA 30mm, som både kræves for at sætte forsatslinser såvel som filtre på.
http://www.itbutikken.dk/p/84238/1.htm
Avatar billede boost1 Nybegynder
05. august 2005 - 13:33 #2
Det er et W7, og ved godt jeg skal bruge en VAD-WA, men når det så er sat på, har jeg så brug for en ekstra linse for at kunne komme en beskyttelseslinse på.
Avatar billede boost1 Nybegynder
05. august 2005 - 13:34 #3
Ok, kan se at det skal jeg :( men tak for svaret.
Avatar billede boost1 Nybegynder
05. august 2005 - 13:36 #4
Eller, skal jeg ikke, men VAD-Wa'en er lige så stor som en ekstra linse :)
Avatar billede hexya Nybegynder
05. august 2005 - 13:46 #5
Må jeg have lov til at anbefale dig at ringe til en fotoforretning, det er ofte meget hurtigere og lettere, hvis man ikke lige er helt sikker på, hvad det er man kan/skal/vil :^)

http://www.degulesider.dk/vbw/firma/fb.do;jsessionid=a0B1vhw2tDN5?hitsPerPageSitemap=10&compTrade=foto&hitsPerPage=10&compCatAndTypeIDs=00024965%3A00026317%2C1&compInfHitTypeID%3A1.x=54&compInfHitTypeID%3A1.y=10