Avatar billede supersigne Nybegynder
01. august 2005 - 21:54 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

ASUS cd-s400/A driver søges!

Hej alle...
Forsøgte at installere et cd-rom spil(Garfield)......og nu virker mit cd-romdrev overhovedet KKE....Ville opdatere driveren, men den går ikke.....kan ikke hente dem ned, jeg finder......håber inderligt på hjælp....på forhånd tak.
-S
Avatar billede boxer Nybegynder
01. august 2005 - 22:30 #1
Først synes jeg du skal prøve at gå i enhedshåndtering, højreklik på drevet, vælg Fjern og genstart.
Avatar billede boxer Nybegynder
01. august 2005 - 22:36 #2
Hvilket styresystem bruger du?
Avatar billede boxer Nybegynder
01. august 2005 - 22:41 #3
Du kan finde drivere her:
http://support.asus.com/download/download.aspx?SLanguage=en-us
I General Download vælger du "optical storage" osv.
Avatar billede supersigne Nybegynder
01. august 2005 - 22:51 #4
ok...det prøver jeg lige.....takker :)
Avatar billede supersigne Nybegynder
01. august 2005 - 22:51 #5
.......windows ME......for resten
Avatar billede supersigne Nybegynder
01. august 2005 - 22:56 #6
Hmmmm...der er sådan en "ASUS Navigation Wizard" på siden........er det noget jeg skal benytte mig af?
Avatar billede boxer Nybegynder
01. august 2005 - 22:59 #7
Det ved jeg ikke, men du kan finde din driver som beskrevet. General Download står nedenfor til højre :o)
Her er et direkte link:
http://dlsvr01.asus.com/pub/ASUS/cdrom/CDS400_A5_122_050131.zip
Avatar billede supersigne Nybegynder
01. august 2005 - 23:02 #8
Hmmm, nu har jeg så prøvet, men der kommer en besked om at den ikke kan finde ´"the Device".............
Avatar billede boxer Nybegynder
01. august 2005 - 23:11 #9
Har du prøvet at fjerne drevet i enhedshåndtering?
Avatar billede boxer Nybegynder
01. august 2005 - 23:14 #10
En anden mulighed: http://dlsvr01.asus.com/pub/ASUS/cdrom/400A4V13.zip

Men når den ikke kan finde "the device" lyder det som om drevet er i stykker eller der er faldet en ledning ud.
Avatar billede supersigne Nybegynder
01. august 2005 - 23:17 #11
Har lige prøvet at fjerne den fra enhedshåndteringen, men uden held : (
Hvis der er faldet en ledning ud, burde drevet så alligevel være tændt......altså at der er lys i? og lyde som om det læser, men så slukker få sekunder efter?
Avatar billede boxer Nybegynder
01. august 2005 - 23:19 #12
Den kan stadig være gåe i stykker. Jeg har lige et sidste bud:
http://www.hcma.dk/tips41to50.htm#no49
Se tips nr. 49
Avatar billede supersigne Nybegynder
01. august 2005 - 23:27 #13
Hmmmmm.......jeg får ingen kodemeddelse. Men når jeg går i "denne computer" og derefter forsøger at åbne mit cd-romdrev, får jeg at vide at jeg skal sætte en disk i, selvom der allerede er en disk i.......ok....så er det jo nok itu....
Avatar billede supersigne Nybegynder
01. august 2005 - 23:33 #14
Nå, jeg må i dynerne......., men tak for din tid. Tjekker lige i morgen om der sku være kommet nogle nye forslag......ellers skal du ha mine 60 p, ikk?
Avatar billede boxer Nybegynder
01. august 2005 - 23:38 #15
Så smider jeg lige et svar :o)
Har desværre ikke andre forslag.
Avatar billede supersigne Nybegynder
02. august 2005 - 07:52 #16
tak for hjælpen trods alt
Avatar billede boxer Nybegynder
02. august 2005 - 08:00 #17
Det var så lidt.